    From: marko <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Tue, 22 Jun 2010 03:08:57 -0700 (PDT)

    On 21 Cze, 12:28, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Tego zarzutu nie rozumiem. W 156 był problem z uwagi na wchodzące do
    > środka osłony amortyzatorów, ale w 159 jest już sensowny, prostokątny
    > bagażnik. Z wysokim progiem, fakt, ale bardzo ustawny.

    >  Na krawężniki nie ma wpływu, o nie łatwiej przytrzeć zawieszeniem (przód
    > wcale nie zwisa, jest po prostu długi). Gorzej w galeriach handlowych
    > projektowanych przez debili jeżdżących Matizami.

    >  I mówisz, że to akurat wada konkretnie 159? ;)

    >  Ze 159 do Octavii... Gorzej niż do kieratu ;>

> [...]

    Masz rację - bagażnik jest ustawny ale trudno ładowalny - chodzi o
    wysoką krawędź załadunku i względnie mały otwór. łozony wózek dla
    dziecka do np. focusa wchodził bez problemu a tu muszę się sporo
    nagimastykować.
    Co do zwisu to mnie się udału już przytrzeć zjeżdżając z krawężnika -
    a co do galreii i podzimnych garaży to prawda - zjeżdżam wolniutko bo
    tez juz przytarłem.
    Tapicerka - to wada mojego egzemplarza ;-) - taki dostałem więc nie
    narzekam i jeżdżę. Osobiście bardzo mi się taka tapicerka podoba ale
    jest niepraktyczna, zwłaszcza zimą.

    >  Ze 159 do Octavii... Gorzej niż do kieratu ;> - po pierwsze - nie mam nic
    przeciwko skodzie - a wręcz mi się podoba, po drugie nie poczytuję zmiany samochodu z
    alfy na skodę jako degradacji czy czegoś w tym stylu. Pewnie że skoda nie porywa aż
    tak wyglądem i pewnie nie jeździ tak jak alfa. Ale to ma dla mnie drugorzędne
    znaczenie. Auto ma być wygodne żeby te 60 kkm rocznie nie sprawiała problemów.

    Marek