  • Data: 2011-03-10 22:03:49
    Temat: Re: [alarmowe] 909 czyli pani minister ma pomysła ;-)
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:il3kk6$dbp$1@inews.gazeta.pl...
    > No i o dyżurach szpitali można się było dowiedzieć dzwoniąc pod 911.
    > Tyle że wtedy 911 było płatne jak zwykła rozmowa miejscowa,
    > a obecny odpowiednik 911 to, zdaje się, jakoś niesamowicie drogo
    > wychodzi.

    Ja jeszcze w 1998, zajechawszy do Olsztyna, zadzwoniłem spod dworca pod
    911 właśnie, jak mam dojechać do Kortowa. Pani mi podpowiedziała w co
    wskoczyć, gdzie wyskoczyć, dojechałem bezboleśnie. Zapłaciłem, jak za
    rozmowę miejscową.
    Pamiętacie, jak wieszczyłem, że Biuro Numerów zdrożeje potężnie? To
    było, jak wyganiano BN z Św.Barbary w Warszawie, do Ciechanowa, a miało
    to chodzić w oparciu o łącze 2 Mbit/s... Wykrakałem...
    (Z innej grupy) Jak były narzekania na Pałac Kultury, zbić, rozbić, won.
    OK, ale postawić gdzieś nadajniki. Wyżej oczywiście i w centrum.
    Postawiono w Łazach (aka Raszyn), się porobiło, tragedia. Awaryjnie
    montowano lokalne warszawskie "doświetlenie", ale do zdrowia to już nie
    wróciło... Wieszczyłem problemy przy manipulacji... wykrakałem... Aż się
    chce zaśpiewać "Coby tu jeszcze spieprzyć, panowie, co by tu jeszcze..."
    Przyjmuję zakłady, co będzie następne...

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com