  • Data: 2011-03-10 22:56:02
    Temat: Re: [alarmowe] 909 czyli pani minister ma pomys3a ;-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Araneus Diadematus napisał:

    > Jak się na zjeździe z Ostrobramskiej na TŁ wyje*ał samochód, to
    > widziałęm, zadzwoniłem 112. Czekałem półtorej minuty, czy dwie, aż mi
    > przeszło. Szczęśliwie ktoś inny przekazał stosowne info gdzie trzeba i
    > policja była dość szybko.

    Ze dwa lata temu w nocy dzwonię na 112 "-- Samochód rozbity na drzewie,
    ulica taka i taka, 15 minut wcześniej go tam nie było". "-- To pan
    zadzwoni na komendę w ..., numer taki i taki". "-- Nie zadzwonię,
    nawet nie mam jak zapisać numeru, śpieszę się. Sama pani zadzwoni,
    jakby co, nazywam się tak i tak, mój numer się na pewno wyświetlił".

    Mam sto procent pewności, że pinda jedna nie zadzwoniła, bo nikt nie
    oddzwonił i nie dopytał gdzie to dokładnie. Samochód stał tam do rana.
    Nawet nie zapytała, czy są ranni. Rannych nie było -- po prostu
    nawalony jak stodoła kierowca poszedł do domu wytrzeźwieć, a rano
    spokojnie ściągnął wrak. Wyrzutów sumienia nie mam -- pijani kierowcy
    to mały pikuś w porównaniu z ta swołoczą, co wtedy siediała pray 112.

    > [...] NIE ROZŁĄCZAJ SIĘ [...]

    No właśnie mniej więcej o to mi chodziło.

    -- Jarek

    PS
    Z tej komenty, co to mi do niej kazali dzwonić, to jakiś rok temu
    wywalili całą załogę na zbity pysk. Za paserstwo i handel kradzionymi
    samochodami bodajże.