  • 61. Data: 2011-03-12 14:22:04
    Temat: Re: [alarmowe] 909 czyli pani minister ma pomys3a ;-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    WAM napisał:

    > Jakos nie widze tego powodu. Co za roznica czy numer jest taki czy inny? :)

    Choćby z tego, że jeden numer nie może dzwonić jednocześnie w wielu
    miejscach (u dysponentów pojedynczych karetek).

    > Chyba ze masz cos innego na mysli niz tu czytam.

    Nie ten ostatni czasownik ważny, tylko przedostatni.

    > To magiczne haslo "Prosze sie nei rozlaczac" powoduje ze operator
    > dowie sie nagle gdzie mieszka Paciaciakowa?

    Dowiedzą się ci, co powinni się dowiedzieć.

    > Dzis miasto wojewodzkie obsluguje 10 osob i jest kolejka na kilka
    > munut. Jutro cale wojewodztwo (5 razy wiecej ludnosci) bedzie
    > obslugiwac 8 osob, ktore po przyjeciu beda dzwonic do sluzb w terenie
    > aby przekazac to co przyjely. Nie widze tu gwarancji dodzwonienia sie
    > bez czekania, ale oby nam sie udawalo.

    W mieście wojewódzkim Warszawa zdarzało mi się czekać najwyżej ze dwie
    minuty (czyli o dwie minuty za długo). W rewirze prowincjonalnego
    posterunku -- znacznie dłużej. Więc średnia się z pewnością poprawi.
    A stan idealny (nieczekania) zawsze będzie się dało osiągnąć
    zatrudniając kolejnie kilka osób -- nikt nie będzie się mógł tłumaczyć,
    że na potrzebne kolejne pińcet etatów nie ma kasy.

    > Jesli fachowcem w tym zakresie jest minister a niefachowcami sa Ci
    > ktorzy obecnie pracuja przy obsludze tel. alarmowych i widza na
    > codzien te kolejki to masz racje.

    No to mam rację -- bo po tej rozmowie nabieram przekonania, że "tam
    na dole" pracują ludzie kompletnie pozbawieni wyobraźni. Tacy, co to
    nie wystarczy im dać dobre narzędzie, bo sami nie wpdadną na to, jak
    go użyć. Wywalić, zaorać, zatrudnić nowych, zapłacić każdemu dwa razy
    więcej. Będzie taniej.

    > Czlowieka mozna zatrudnic w ciagu godziny

    Wywalić w pierony na zbity pysk można jeszcze szybciej (wiem, jest okres
    wypowiedzenia, ale w tym czasie może na przykład zamiatać podłogę albo
    w ogóle nie przychodzić do roboty). Da się zrobić. Byle za organizację
    zabrał się ktoś z jajami.

    --
    Jarek

  • 62. Data: 2011-03-12 14:26:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    WAM napisał:

    > Sam mowisz ze nie jest lepiej bo nie wiesz kto odbierze.

    Mówię, że to zostało skandalicznie zrealizowane. Ale skoro w lipcu
    ma nastąpić radykalna poprawa, to poczekam.

    > Wiec dzwon po staremu, to masz przynajmniej pewnosc kto to bedzie.

    Mam w telefonie wpisany między inymi numer do lokalnego komisariatu
    policji. Wiem kiedy z niego należy korzystać.

    > 112 wprowadzono w stacjonarnych chyba 5 albo 6 lat temu. Nic dobrego
    > to nie przynioslo (sam to podkreslasz). Wiec po co bylo to robic?

    Żeby *zrobić*, to elementarne. Ale nie zrobino. Widać te 5-6 lat to
    mało dla odpowiedzialnych za ten burdel (dożywocia nie postulowałem).

    --
    Jarek

  • 63. Data: 2011-03-12 19:21:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 12 Mar 2011 14:22:04 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski
    <j...@l...waw.pl> wrote:

    >Wywalić, zaorać, zatrudnić nowych, zapłacić każdemu dwa razy
    >więcej. Będzie taniej.
    Tzn ile zaplacic?

    WAM

  • 64. Data: 2011-03-12 21:48:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    WAM napisał:

    > Tzn ile zaplacic?

    Tak jak napisałem -- dużo więcej niż tym co teraz. Bezwzględna wysokość
    pensji jest tu mniej istotna od tego, że ci nowi muszą widzieć, że nie
    mogą mieć takiego podejścia do swoich zadań jak ci co są teraz. Choćby
    dlatego, że lepiej zarabiają. Jak się tego nie zrobi, to obawiam się,
    że "doły" udowodnią ministrom, że "to wszystko bez sensu, tego się nie
    da zrobić, my lepiej wiemy, to my jesteśmy fachowcy".

    --
    Jarek

  • 65. Data: 2011-03-13 10:50:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 12 Mar 2011 21:48:54 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski
    <j...@l...waw.pl> wrote:

    >Tak jak napisałem -- dużo więcej niż tym co teraz.
    No ale jak Ci sie wydaje, jak oceniasz ile taki czlowiek powinien
    zarabiac?

    WAM

  • 66. Data: 2011-03-13 10:51:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 12 Mar 2011 14:26:30 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski
    <j...@l...waw.pl> wrote:

    >Mam w telefonie wpisany między inymi numer do lokalnego komisariatu
    >policji. Wiem kiedy z niego należy korzystać.
    O i to jest najlepsze rozwiazanie :)

    WAM

  • 67. Data: 2011-03-13 10:55:46
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > No ale jak Ci sie wydaje, jak oceniasz ile taki czlowiek powinien
    > zarabiac?

    Powiedzmy tyle, żeby nie opłacało mu się "czy się stoi, czy się
    leży...".
    Zarabiać ładnie, ale za zawinionego babola natychmiastowy wylot z
    roboty.

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 68. Data: 2011-03-13 17:01:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 11:55:46 +0100, "Araneus Diadematus"
    <w...@c...pl> wrote:

    >Powiedzmy tyle, żeby nie opłacało mu się "czy się stoi, czy się
    >leży...".
    A, minimalną :))

    WAM

  • 69. Data: 2011-03-13 22:09:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    WAM napisał:

    > O i to jest najlepsze rozwiazanie :)

    Też tak uważam i nigdy tego nie kryłem. Ale "wiem kiedy z niego
    należy korzystać" implikuje, że wiem również kiedy NIE korzystać.
    Będąc poza rewirem lokalnego posterunku, chciałbym także mieć
    dostęp do telefonu alarmowego. Łączącego mnie z dobrze
    zorganizowanymi służbami.

    --
    Jarek