  • 1. Data: 2011-03-06 10:00:47
    Temat: Zmiana operatora z Multimo na Netię na linii TP.
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Witam, mam internet i telefon w multimo (na linii TP).
    Chcialbym ze wszystkim przejść do Netii bo kończy się umowa.

    Czy to prawda że muszę najpierw wypowiedzieć obydwie umowy w Multimo,
    przejść do TP (podpisać lojalkę żeby nie płacić 366zł za instalację) i
    dopiero mogę przejść do netii?

    Czyli muszę przejść taką procedurę: Multimo -> TP -> Netia, a nie
    można bezpośrednio Multimo -> Netia???

    Przecież to jest jakieś nienormalne :)
    Problemem jest to że chcę zachować swój nr tel.
    Netia podobno odrzuca wnioski jak ktoś ma u innego operatora niz TP.

    Dajcie znać, może ktoś już to przechodził i wymyslil jakiś w miarę
    tani sposób?

    Dzięki!
    Wojtek
    s...@t...pl

  • 2. Data: 2011-03-07 17:36:43
    Temat: Re: Zmiana operatora z Multimo na Netię na linii TP.
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    to będziesz miał jazdę - tu masz link poczytaj
    http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=46410

  • 3. Data: 2011-03-10 21:55:07
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "ArturW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > to będziesz miał jazdę - tu masz link poczytaj
    > http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=46410

    Nieźle... Nie czas na pozbawienie opów własności numerów?

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 4. Data: 2011-03-15 01:03:57
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Araneus Diadematus napisała na pl.misc.telefonia:

    > Użytkownik "ArturW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nieźle... Nie czas na pozbawienie opów własności numerów?

    Tak się składa, że multimo ma z netią umowę i tam można bezpośrednio
    przenieść numer. Z Internetem będzie gorzej.

    Marcin Kocur

  • 5. Data: 2011-03-15 08:10:29
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Tak się składa, że multimo ma z netią umowę i tam można bezpośrednio
    >przenieść numer. Z Internetem będzie gorzej.
    to dalczego na infolinii caly czas wciskaja ze to niemozliwe?
    dzwonilem pare razy i caly czas ta sama odpowiedz ze sie nie da :(