eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyakumulator - jaki ?Re: akumulator - jaki ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Irokez" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jhfp93$svt$1@inews.gazeta.pl> <jhoeuq$c46$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <jhog58$fh5$1@inews.gazeta.pl>
    <jhohbd$539$1@news.vectranet.pl> <jhohpi$lq1$1@inews.gazeta.pl>
    <jhoipc$bkl$1@news.vectranet.pl> <jhos0k$4qv$1@mx1.internetia.pl>
    <jhot2k$go5$1@news.vectranet.pl> <jhotkq$1io$1@inews.gazeta.pl>
    <jhoupn$mkn$1@news.vectranet.pl> <jhpc29$9on$1@node2.news.atman.pl>
    <jhpcce$4bt$1@news.vectranet.pl> <jhpck2$ae3$1@node2.news.atman.pl>
    <jhqdt1$ka1$2@news.vectranet.pl>
    Subject: Re: akumulator - jaki ?
    Date: Sun, 19 Feb 2012 10:37:52 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 37
    Message-ID: <4f40c2f1$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.21.243.107
    X-Trace: 1329644273 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 83.21.243.107:1118
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2435204
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:jhqdt1$ka1$2@news.vectranet.pl...
    > AZ napisał(a):
    >> Co się dzieje? Gdzie te Twoje ampery mają pójść skoro nic ich nie chce?
    >> Ulotnią się do powietrza?
    > Natanka się spytaj.

    Weź już przestań. Coś dzwoni ale nie w tym kościele.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Drugie_prawo_Kirchhoffa
    Amperomierz który se oglądasz pokazuje ile ciągnie prądu do ładowania
    akumulator.
    Im bardziej będziesz miał zasyfione klemy i słabszy styk, tym mniej go
    pociągnie, część napięcia odłoży się na tym syfie i zacznie się złącze
    (klema) po prostu grzać, a napięcie które w/g Ciebie skacze a i owszem,
    skoczy... na ładowarce do góry. Po stronie akumulatora nie będzie
    praktycznie nic nieciekawego się działo. Jemu to zwisa i powiewa, przy tych
    prądach jakie może dać łądowarka akumulator zachowuje się jak stabilizator
    napięcia. Dopuki nie odłaczysz akumulatora od instalacji auta i instalacji
    nie zasilisz z tej ładowarki nic większego nie pójdzie "w sieć".

    Czemu idzie wskazówka do dechy przy podłaczaniu? bo masz na badziewiastej
    chińskiej ładowarce z bambusowego garażu 15,5V jak napisałeś, brak
    ogranicznika max prądu, napięcia i nie ma bata, jak podłączysz do aku z 12V,
    który ma wewntrzną impedancję rzędu miliohm to przekroczy te 10A czy ile tam
    chinczyk namalował po pijaku. Przy bardziej rozładowanym aku pewnie ta
    chinszczyzna poszła by z dymem.

    A teraz czy ładować aku podłączone do auta - tą bambusową chinszczyzną nie
    bo zagotować akumulator można, kwas się wyleje i zeżre stal, 15,5V też
    elektronice może nie posłużyć. Ale ładowarką z kontrolą napięcia to już
    czemu nie.
    Z komórki jak się akumulator wyczerpie też ją wyciągasz i ładujesz osobno?

    --
    Irokez


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: