  • Data: 2009-11-28 03:08:27
    Temat: Re: akumulator a zimowanie
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Nov 2009 22:17:08 +0100, The_EaGle <t...@d...com> wrote:

    [...]
    >> Ojezu, znowu? :-)
    > No co?

    No wątki o "przepalaniu" sprzętu na zimę. Ile można :-)

    > No tak, przecież nie po to sie idzie do sprzeta w środku zimy żeby go
    > uruchomić na 30 sekund. Uruchamiam, przejade sie do bramy i nazad.

    Przejechanie się do bramy i nazad to nie 30 sekund tylko, powiedzmy, 60
    sekund.
    No, 90 sekund jak się ma bardzo duży garaż podziemny. ;-> Nadal
    zdecydowanie
    za mało żeby się silnik i wydech nagrzały i cała wilgoć odparowała.

    > Śnieg i szosowe opony motocyklowe to super połączenie ;)

    Ta, wiem. Ale w zimie jak śnieg nie pada to szybko znika z dróg rozjeżdżony
    przez samochody. Jak jest asfalt suchy i czarny to można jeździć nawet
    jak na trawnikach leży śnieg. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650