  • 21. Data: 2011-01-05 08:51:11
    Temat: Re: akumulator :)
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2011-01-05 08:29, Axel pisze:
    > "Scyzoryk"<g...@i...pl> wrote in message
    >
    > ROTFL! I te dwa sezony maja swiadczyc o jakosci aku? Nie przypominam sobie,
    > zeby jakis akumulator mi padl wczesniej, niz po 3-4 latach, chyba ze byl
    > felerny i wymieniony na gwarancji.
    > Dobre aku to mialem fabryczne w Oplach - jeden wytrzymal 7 lat, drugi 6.

    Fabryczne boshe w oplu były dobre (7 lat), potem kupiłem bosha silver,
    varta blue, padły niedługo po końcu gwarancji. Obecnie mam norauto w
    dwóch autach (3 i 4 lata) i nie ma z było z nimi problemów.
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2011-01-05 09:16:12
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    (6 prob i w sumie ze 3 minuty grzania).

    Sprawdź świece żarowe.

  • 23. Data: 2011-01-05 09:17:32
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Oryginał renault - 8 lat, teraz mam najtańszą chinszczyznę z marketu jakies
    "power cus" i działa 6 rok....Auto z silnikiem benzynowym 3 lata jeżdzone na
    odcinkach 5 km.

    K.

  • 24. Data: 2011-01-05 09:23:50
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    No to u mnie w rodzinie jest też samochód Nissan Micra, z 1998r, z
    oryginalnym akumulatorem Lucas. 13 lat i odpala bez zająknięcia.
    Ale to akumulator OEM, nie można go nigdzie kupić. Nawet w ASO Nissan jako
    część zamienną dostawało się już inny akumulator.

    Paweł

  • 25. Data: 2011-01-05 09:45:22
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 4 Sty, 22:24, "bartek" <z...@...pl> wrote:

    > co polecacie ?

    Autocraft, sa na allegro - najtansze z dobrych.

    pozdr
    AA

  • 26. Data: 2011-01-05 10:47:13
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 4 Jan 2011 22:24:21 +0100, bartek napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Ja marudzilem, szukalem i w koncu do diesla kupilem Boscha S5 75 Ah. Na
    > razie jest OK, dzis przy minus dziesieciu stopniach odpalil Andorie, co
    > nie
    > jest prosta sprawa (6 prob i w sumie ze 3 minuty grzania).

    Ale ile go masz? Jak nowy to po co pisac że działa?

  • 27. Data: 2011-01-05 10:50:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 10:47:13 +0100, Agent napisał(a):

    > Ale ile go masz? Jak nowy to po co pisac że działa?

    Watkodawca tez kupi nowy :P

    --
    Maciek

  • 28. Data: 2011-01-05 10:52:13
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "bartek" <z...@...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > mam pytanie
    > jakiej firmy akumulator polecacie
    > nie wazna mi gwarancja bo nigdy jej i tak nie uwzgledniaja tylko jakosc
    >
    > auto 2.2 dti diesel. 125km
    >
    > mialem 2x centry futura okolo 2 lat 2,5 pada...
    > w 2 roznych autach.
    > ladowanie mam 14.3 14,6 wiec ok
    >
    > co polecacie ?

    Ja tam nie wiem co Wy macie z tymi akumulatorami. Miałem już w życiu Centra
    Plus i chodził ze 3 lata i jak go sprzedałem (auto) to dalej działał, w nast
    aucie miałem Yuasa i chodził 7 lat, teraz mam chyba Delphi i jak narazie
    mija mu 5 rok i działa. W drugim aucie mam Vartę Silver ok 5 lat i działa
    mimo że auto stoi nieraz po 4 dni. Wszystkie auta nie garażowane nigdy. Mam
    super szczęście czy o co tu chodzi że innym padają po roku, dwóch?

  • 29. Data: 2011-01-05 10:53:42
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Myślę, że prędzej padnięty regulator w alternatorze. Miałem tak w W201,
    chiński regulator (jak sie okazało) dobijał akumulatory, pomimo, że
    napięcie było niby ok. Po wymianie na boscha nagle aku żyją i już nie
    padają na amen :)

  • 30. Data: 2011-01-05 11:25:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w
    > Tylko w ostatnich 3 latach: 4 sztuki. Wszystkie miały porządne

    W jednym aucie ? Cos masz nie tak.
    Aku jednak kilka lat powinno wytrzymac.

    > naklejki porządnych producentów. A pewnie z jednej fabryki
    > w Chinach wyjechały.
    > Z Aku to chyba jest tak samo jak z oponami - są tylko
    > dwa rodzaje: chińskie i produkowane w Chinach

    No coz - doslownie patrzac, to jest jednak sporo fabryk poza
    Chinami.

    J.