  • 11. Data: 2011-01-04 23:50:45
    Temat: Re: akumulator :)
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "bartek" <z...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ig03hn$pm6$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam
    > mam pytanie
    > jakiej firmy akumulator polecacie

    Miałem: boscha, vartę, panasonica, bannera i jakiś chiński wynalazek,
    którego nazwy nie pamiętam.
    Smiało polecam panasonica (6,5 roku) oraz bannera (prawie 3 lata a potem
    sprzedałem auto), varta i bosch wytrzymywały kilka miesięcy po upływie
    gwarancji. Chińszczyzna kręciła ponad rok, potem też sprzedałem auto z nią
    (kupiłem ją w trasie na stacji beznynowej po awarii boscha, była mniej
    więcej za 3/5 ceny markowego akku).

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 12. Data: 2011-01-05 00:41:10
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-04 23:50, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 23:24:51 +0100 osobnik zwany Michał Gut
    > wystukał:

    > te z chin?
    >
    > ATSD to ile aku ci padło?

    Tylko w ostatnich 3 latach: 4 sztuki. Wszystkie miały porządne
    naklejki porządnych producentów. A pewnie z jednej fabryki
    w Chinach wyjechały.

    Z Aku to chyba jest tak samo jak z oponami - są tylko
    dwa rodzaje: chińskie i produkowane w Chinach

  • 13. Data: 2011-01-05 00:53:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Jan 2011 00:41:10 +0100 osobnik zwany megrims
    wystukał:

    to miałeś pecha.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2011-01-05 00:55:04
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-01-04 22:24, bartek pisze:

    > co polecacie ?

    TAB
    Nie jest zbyt tani ale mi sie sprawdza juz w drugim aucie...

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 15. Data: 2011-01-05 07:35:47
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > te z chin?
    nom

    > ATSD to ile aku ci padło?

    musialbym zrknac (bo jeszcze chyba jedna albo 2 padaki leza w garazu) jakie
    marki ale ogolnie ostatnie 3 sztuki a moze i cztery(stracilem rachube, ale 3
    to na bank co rok czasem mniej). Dodatkowo chinol o dzwiecznej nazwie sakura
    siedzi w samochodzie pracownika i dalem mu inna chinszczyzne jakiej chcialem
    sie pozbyc a byla w lepszej kondycji.

    liczmy te 3 sztuki. a porownalem sobie z tymi bardziej markowymi (zywotnosc
    w latach a nie miesiacach) i obecnie wsadzilem do jednego punciaka stary x
    letni akumulator varty wywleczony z jakiegos starego VW (ma oznaczenia vag)
    a do drugiego szarpnalem sie na bosha s5 i nie zaluje.

  • 16. Data: 2011-01-05 07:39:45
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Ja się wyleczyłem z kupowania drogich akumulatorów.

    no widzisz, co czlowiek to inna opinia...
    u mnie pady aku ograniczaly sie do dosc szybkiego spadania pradu
    rozruchowego i wzrastania rezystancji wew a takze samej pojemnosci - przy
    czym jedna wazna rzecz: czasami sporo potrafie zezrec na postoju pradu(taka
    robota) ale ladowanie ok (ba nawet myslac ze jest nie halo w ciemno
    wymienialem altka).

  • 17. Data: 2011-01-05 08:17:41
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > jakiej firmy akumulator polecacie

    ojciec kupił dwa sezony temu akumulator słoweńskiej firmy TAB (Topla) Kręci
    bez zająknięcia do dziś a przy okazji był tańszy niż znana konkurencja.
    Polecany przez właściciela małego sklepiku z akumulatorami.

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 18. Data: 2011-01-05 08:29:03
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Scyzoryk" <g...@i...pl> wrote in message
    > ojciec kupił dwa sezony temu akumulator słoweńskiej firmy TAB (Topla)
    > Kręci bez zająknięcia do dziś a przy okazji był tańszy niż znana
    > konkurencja. Polecany przez właściciela małego sklepiku z akumulatorami.

    ROTFL! I te dwa sezony maja swiadczyc o jakosci aku? Nie przypominam sobie,
    zeby jakis akumulator mi padl wczesniej, niz po 3-4 latach, chyba ze byl
    felerny i wymieniony na gwarancji.
    Dobre aku to mialem fabryczne w Oplach - jeden wytrzymal 7 lat, drugi 6.

    --
    Axel

  • 19. Data: 2011-01-05 08:43:05
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > ze byl felerny i wymieniony na gwarancji.
    > Dobre aku to mialem fabryczne w Oplach - jeden wytrzymal 7 lat, drugi 6.

    Tak, kolego - po dwoch sezonach można stwierdzic czy w zime aku trzyma,
    np gdy auto uzywane na krotkich odcinkach, czyli extremalnie dla aku.
    I popieram przedmówcę, również kupiłem TOPLA +30% i kręci aż miło.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 20. Data: 2011-01-05 08:50:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 08:43:05 +0100, news-gazeta napisał(a):

    > Tak, kolego - po dwoch sezonach można stwierdzic czy w zime aku trzyma,
    > np gdy auto uzywane na krotkich odcinkach, czyli extremalnie dla aku.
    > I popieram przedmówcę, również kupiłem TOPLA +30% i kręci aż miło.

    No to moj 2,5- albo juz nawet 3-letni ZAP sie sprawdzil. Przebieg roczny
    samochodu to 10 tys. km, glownie krotkie jazdy po miescie. Kreci bez
    zastrzezen...

    --
    Maciek