  • 1. Data: 2011-01-04 18:49:03
    Temat: J.F. - zakładaj partię :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Cieszcie się:
    http://www.gazetawroclawska.pl/stronaglowna/353024,o
    szukali-nas-kierowcy-zaplaca-za-wjazd-do-wroclawia,i
    d,t.html?cookie=1#pzw_569247

    Ja czekam co się będzie działo, jak w końcu podobne obwodnice pojawią
    się w DC.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 2. Data: 2011-01-04 19:31:54
    Temat: Re: J.F. - zakładaj partię :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-04 18:49, Artur Maśląg pisze:

    > Ja czekam co się będzie działo, jak w końcu podobne obwodnice
    > pojawią
    > się w DC.

    Mnie to się podoba ... nie trza będzie blokad jeździć do krakowa
    i katowic robić ... będziemy mogli blokować na miejscu :)

    6008

  • 3. Data: 2011-01-04 19:57:11
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > http://www.gazetawroclawska.pl/stronaglowna/353024,o
    szukali-nas-kierowcy-zaplaca-za-wjazd-do-wroclawia,i
    d,t.html?cookie=1#pzw_569247

    > Ja czekam co się będzie działo, jak w końcu podobne obwodnice pojawią

    Tylko mi nie mowcie, ze ktogolwiek z Was nie wiedział, ze tak bedzie :)
    W końcu mamy po jednych wyborach, a do kolejnych troche czasu zostało.
    Do oplat sie przyzwyczaimy, puszczą znowu jakąs bajeczke i tak w kółku :D

    Ci co "obiecywali" swoje dostali, wiec teraz maja wszystko w dupie -
    normalka.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 4. Data: 2011-01-04 20:50:04
    Od: rafikx <r...@g...pl>

> [...]
    d,t.html?cookie=1#pzw_569247

    > Ja czekam co się będzie działo, jak w końcu podobne obwodnice pojawią

    W Warszawie wiedzieli co robią i nazwali autostradę drogą ekspresową,
    która będzie darmowa. W Wrocku chcieli być lepsi i zrobili sobie drogę
    ekspresową, którą nazwali autostradą - za luksus trzeba będzie bulić ;P.

    R.

  • 5. Data: 2011-01-04 21:08:24
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    d,t.html?cookie=1#pzw_569247

    > Ja czekam co się będzie działo, jak w końcu podobne obwodnice pojawią

    Niedługo wróci hasło z czasów czarnej komuny: ostatni gasi światło.
    Mi się najbardziej podoba system w faszystowskim (Joerg Haider)
    kraju ojczyźnie Pana A. Hitlera czyli w Austrii.

    Naklejasz winietę (roczna kosztuje 76,50 euro za 2011 rok)
    i masz wszystko w pompie.

    Żadnych bramek, które trzeba budować, którymi trzeba zarządzać,
    które zużywają prąd i powodują konieczność zatrudniania w nich
    ludzi.

    Że Niemcy mają lepszy system? To banalne.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-01-04 21:40:53
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Jan 2011 18:49:03 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Ja czekam co się będzie działo, jak w końcu podobne obwodnice pojawią
    >się w DC.

    W Warszawie będą ekspresówki. Ale coś mi się o uszy obiło że płatny ma
    być też poznański odcinek A2. O okolicach Łodzi nie piszę, bo tam to
    już jest masakra "bramkowa". Brami na węźle "Piątek", bramki na węźle
    Stryków i bramki na samej A2 między tymi dwoma węzłami. Paranoja.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-01-04 22:00:26
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    d,t.html?cookie=1#pzw_569247

    > Ja czekam co się będzie działo, jak w końcu podobne obwodnice pojawią

    i pewnie tak samo skończy się w CKMK i innych miejscach, obwodnice mające
    odciążać ruch w miastach będą płatne więc wszyscy będą mieli w czterech
    literach jazdę nimi i nic się nie zmieni, korki będą jakie są mimo powstania
    obwodnic - no może poza tranzytem w przypadku którego nie będzie się
    opłacało wjechać do miasta,

    brat

  • 8. Data: 2011-01-04 22:09:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-04 21:40, jerzu pisze:

    > W Warszawie będą ekspresówki.

    A kto powiedział, że będą bezpłatne?

> [...]
    > już jest masakra "bramkowa". Brami na węźle "Piątek", bramki na węźle
    > Stryków i bramki na samej A2 między tymi dwoma węzłami. Paranoja.

    Znaczy czas porozliczać rząd z obietnic?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 9. Data: 2011-01-04 23:12:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Jan 2011 22:09:22 +0100, Artur Maśląg wrote:
    >A kto powiedział, że będą bezpłatne?

    Chwilowo ustawy nie przewiduja platnych ekspresowek.
    Ale to sie moze szybko zmienic.

    J.

  • 10. Data: 2011-01-04 23:36:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Jan 2011 18:49:03 +0100, Artur Maśląg wrote:
    >Cieszcie się:
    >http://www.gazetawroclawska.pl/stronaglowna/353024,
    oszukali-nas-kierowcy-zaplaca-za-wjazd-do-wroclawia,
    id,t.html?cookie=1#pzw_569247

    Partie z przyjemnoscia, ale w tym przypadku ... "jak ja was q*
    nienawidze" ... tylko nie wiem kogo bardziej - politykow czy
    dzienikarzy.
    Jak tak mozna "Oszukali nas. Kierowcy zapłacą za wjazd do Wrocławia
    ..Wrocławianie, którzy wierzyli, że minister infrastruktury dotrzyma
    słowa i odciąży Wrocław darmową obwodnicą autostradową, czują się
    oszukani. Długo oczekiwany projekt rozporządzenia, który miał to
    zapewnić, jest bardzo enigmatyczny i wynika z niego, że na darmowy
    przejazd mogą liczyć tylko ci, którzy poruszają się obwodnicą tylko w
    obrębie Wrocławia"

    To w koncu kto zaplaci i za co i kogo oszukali ?

    No nic, poczekamy, zobaczymy. Strasza tymi platnymi autostradami,
    gdzies musi byc granica placenia. Podejrzewam ze najbardziej ucierpia
    mieszkancy okolicznych peryferii, co maja pecha byc o jedna bramke za
    daleko.

    Czyli trzeba spokojnie poczekac .. juz za rok mozna bedzie skreslic na
    wyborach :-)

    O ile do tego czasu AOW w ogole powstanie
    http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacjaidrogi/352
    839,obsunal-sie-most-na-autostradowej-obwodnicy-wroc
    lawia,id,t.html

    pewnie nie, Tusk znow cos obieca i durny narod mu uwierzy.

    J.