-
X-Received: by 10.140.80.5 with SMTP id b5mr41110qgd.20.1399658175600; Fri, 09 May
2014 10:56:15 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.80.5 with SMTP id b5mr41110qgd.20.1399658175600; Fri, 09 May
2014 10:56:15 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!hw13no1855035qab.0!news-out.google.com!dz10ni35687qab.1!nnt
p.google.com!ih12no1958029qab.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegro
ups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 9 May 2014 10:56:15 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <lkiqav$2dtr$1@news2.ipartners.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.89.188.11;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 85.89.188.11
References: <6...@g...com>
<536ba54c$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<lkgdj7$d7q$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<lkghl1$v50$1@node2.news.atman.pl> <lkiqav$2dtr$1@news2.ipartners.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: akumlator i niskie przebiegi
From: k...@g...com
Injection-Date: Fri, 09 May 2014 17:56:15 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 3422
X-Received-Body-CRC: 2576855407
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532513
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 9 maja 2014 16:56:24 UTC+2 użytkownik Jakub Witkowski napisał:
> W dniu 2014-05-08 20:14, Czes�aw Wi�niak pisze:
>
> >
>
> >> A jak odpalasz z kabli bo akumulator jest totalnie roz�adowany to jak
regulujesz pr�d?
>
> >
>
> > Wlasnie przy takich szybkich doladowaniach padnietego akumulatora duzym pradem
skracamy mu zycie, zwlaszcza na mrozie.
>
>
>
> Pomijaj�c kwesti� mrozu, to czyta�em gdzie� raport z badania algorytmu
�adowania, polegaj�cego na tym,
>
> �e akumulator o�owiowy przyjmowa� pr�d r�wny liczbowo (w A) aktualnie
brakuj�cej pojemno�ci (w Ah),
>
> (czyli, np. ca�kowicie wy�adowany akumulator 50 Ah �adowano pr�dem 50 A,
gdy na�adowa� si� do po�owy
>
> - pr�dem 25 A itd. asymptotycznie do ~0). Czyli stosowano ca�kiem spore
pr�dy.
>
> I OIDP nie stwierdzono zmniejszenia �ywotno�ci czy innych negatyw�w.
>
> W sumie to mnie nie dziwi - przecie� akumulator oddaje cz�sto du�e pr�dy i
nie bardzo wiem, czemu
>
> w drug� stron� mia�y mu mocno szkodzi� (poza gazowaniem pod koniec
�adowania).
>
>
>
> Problem z automatyzacj� tej metody widz� taki, �e niby jak stwierdzi�, jaka
jest aktualna
>
> pojemno�� aku, oraz ile dok�adnie wynosi jego �adunek...
>
>
>
> --
>
> JW
To samoistne ograniczenie prądu wynika z rezystancji wewnętrznej akumulatora i
alternatora oraz maksymalnego napięcia na poziomie 14,5V jakie jest w samochodach.
Jak byś popsuł regulator napięcia żeby utrzymywał 15,5V to z tych 50A zrobiło by się
znacznie więcej.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.14 20:09 RoMan Mandziejewicz
- 10.05.14 11:40 J.F.
- 13.05.14 12:38 MichałG
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=