eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyakumlator i niskie przebiegiRe: akumlator i niskie przebiegi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad
    .highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <6...@g...com>
    <lkfkka$cj5$1@usenet.news.interia.pl> <lkflpo$ju0$1@node1.news.atman.pl>
    <lkg1l9$8o6$1@usenet.news.interia.pl> <lkg2pp$22g$1@node1.news.atman.pl>
    <lkg8ed$ms1$1@usenet.news.interia.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    <536c9ea5$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
    <lkibkd$3q5$1@usenet.news.interia.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    In-Reply-To: <g...@n...chmurka.net>
    Subject: Re: akumlator i niskie przebiegi
    Date: Fri, 9 May 2014 15:18:33 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 21
    Message-ID: <536cd5a1$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109-207-52-74.ronus.pl
    X-Trace: 1399641506 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2356 109.207.52.74:55620
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2189
    X-Received-Body-CRC: 690439176
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532487
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości
    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    >> Sprawdzałem w wielu samochodach. Najgorzej OIDP pamiętam, było
    >> (oczywiście oprócz Malucha z prądnicą) w Subaru Legacy - alternator
    >> "startował" dopiero ok. 200 obr. powyżej jałowych. Na jałowych -
    >> bilans
    >> ujemny. Być może to tylko przypadek mojego egzemplarza.

    >W Hayabusie na światłach mijania przy jałowych obrotach mam ok.
    >13.6V.
    >Przy lekkim dodaniu gazu skacze powyżej 14 - 14.2, 14.3, 14.5...
    >A Sienolot (wart 1/10 tej Hayabusy) trzyma stabilnie...

    W nowszych autach bywa jakis inteligentny system zarzadzania
    elektryka.
    I cholera wie co robi ... ale moze np potrafi podbic napiecie po
    rozruchu, a po pewnym czasie obnizyc, bo po co przeladowywac
    akumulator bez potrzeby.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: