-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: akumlator i niskie przebiegi
Date: Fri, 9 May 2014 11:06:09 +0200
Organization: private
Lines: 28
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
References: <6...@g...com>
<lkfkka$cj5$1@usenet.news.interia.pl>
<536bdc6d$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@p...pl.invalid>
<g...@n...chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: ip-5-172-247-235.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1399626367 24759 5.172.247.235 (9 May 2014 09:06:07 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 9 May 2014 09:06:07 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <g...@n...chmurka.net>
X-Comment-To: All
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532462
[ ukryj nagłówki ]Hello Adam,
Friday, May 9, 2014, 10:54:02 AM, you wrote:
>> Światła dzienne mają bardzo dużo wspólnego z doładowywaniem
>> akumulatora w czasie krótkich, miejskich przejazdów i
>> nierozładowywaniem akumulatora podczas pyrkania na obrotach jałowych w
>> korkach.
> To już zależy od bilansu energetycznego... czy alternator na jałowych
> obrotach potrafi utrzymać napięcie przy włączonych światłach.
Ale jakie napięcie? U mnie przy jałowych i włączonych światłach
napięcie jest niższe o jakieś 0.5V niż przy wyłączonych. To daje
znaczącą różnicę prądu ładowania akumulatora.
> U mnie w samochodzie potrafi, w motocyklu też - do momentu włączenia
> wentylatora chłodnicy, ale wtedy nawet podkręcenie obrotów nic nie
> daje.
Coś masz zepsute.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.14 11:23 J.F
- 09.05.14 11:41 Michał Jankowski
- 09.05.14 11:53 Czesław Wiśniak
- 09.05.14 12:20 Jacek Maciejewski
- 09.05.14 12:31 Adam Wysocki
- 09.05.14 12:31 Adam Wysocki
- 09.05.14 12:45 Adam
- 09.05.14 12:57 RoMan Mandziejewicz
- 09.05.14 13:19 J.F
- 09.05.14 13:20 Michał Jankowski
- 09.05.14 13:46 Adam Wysocki
- 09.05.14 15:18 J.F
- 09.05.14 15:45 Adam Wysocki
- 09.05.14 16:32 Jakub Witkowski
- 09.05.14 16:36 Bugatti
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=