    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: aktualizacja systemu android 2.2
    Date: Sun, 10 Jul 2011 10:34:35 +0200

    On 2011-07-10 10:24, G Nowak wrote:

    > Niestety w SGS kazdym sammy jest nieco lagowaty (nawet fixy z jfs, ext4,
    > etc). Uzywalem przez jakis czas CM7 (to calkiem inna bajka) ale ma go w
    > wersji calkowicie funkcjonalnej na ten model (problem z radiem
    > powodujacy wieksze uzycie baterii).

    Myslalem o instalacji CM7 jednak ostatecznie dalem sobie z tym spokoj;
    tak naprawde obecnie system jest juz w pelni uzywalny, tyle ze do
    poprawnego dzialania GPSa musialem zrootowac Androida.
    Irek N. ma sporo racji - pomijajac zlozonosc systemu jako takiego jest
    sporo niedorobek, ktore trzeba rozwiazywac we wlasnym zakresie lub
    starac sie nie zwracac na nie uwagi.
    Swoja droga to bardzo irytujace, ze producenci daja "wszystkomajace"
    urzadzenia tyle, ze czesc ficzerow chodzi kulawo.