  • Data: 2016-07-25 20:38:47
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartekltg" napisał w wiadomości grup
    On 25.07.2016 17:59, J.F. wrote:

    >https://www.youtube.com/watch?v=jbXbPHK7YXw

    O kurde, na to nie wpadlem.
    Widac mozna i dla duzych dzieci :-)

    Ale jakze to tak - bez kasku ?

    >nie jestem pewien, czy to karbid, czy chlupnięte benzyną,

    Jeszcze moze byc eter czy inny "engine quick start".

    P.S. jaki to jezyk - szwedzki, dunski, norweski ?
    https://www.youtube.com/watch?v=W_xDZ_G4J_0

    >Nie w tej skali (bo tylko butelka 5l) robile coś pośredniego
    >poimędzy tym a rakeitą wodną. Butla zalana wodą, i dopuszczone
    >albo powietrze + gaz zapalniczkowy (butan), albo produkty
    >elektrolizy wody, coby profesionalniej wyglądało;-)

    O wlasnie - propan, butan czy wodor tez moglby byc.
    (wodor nie dymi)

    Swego czasu byly modne wybuchy balonow z acetylenem.

    J.