  • Data: 2016-07-26 10:23:13
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Ale nie, one porządne ludzie są, do tego stopnia, że jak ileś lat temu ichni
    > ciapong leciał 200 kph i pękła obręcz jakiegoś koła, to zamiast sru, ciągnąć
    > za hamulec, po konduktora lecieli, choć obręcz jawnie przebiła się bodajże
    > przez podłogę, w rezultacie niewyhamowany w porę pociąg wyrżnął na pełnej
    > kurwie w betonowy przejazd. W Polsce pociąg by ocalał, bo zaraz ktoś by pro
    > forma wyhamował awaryjnie. Ale, zostawmy to już może grupie p.s.polityka...?
    > (dlatego nie będę im teraz wypominać Dzieci Wrzesińskich, HaKaTy, itd.)

    -- Przychodził do mnie -- zaczął Szwejk obszernie -- pewien dobry
    człowiek, niejaki Hofmann, i ten Hofmann zawsze twierdził, że sygnały
    alarmowe w pociągach nigdy nie funkcjonują, jednym słowem, że to na
    nic, choć się i pociągnie za taką rączkę. Ja, prawdę powiedziawszy,
    nigdy się takimi rzeczami nie interesowałem, ale skorom już na ten
    sygnał alarmowy zwrócił tutaj uwagę, to chciałbym wiedzieć, jak się
    rzeczy mają, bo może się zdarzyć, że trzeba będzie pociągnąć.

    Jarek

    --
    Ja się do takich reczy nie mieszam, z tym niech mnie każdy pocałuje w dupę.
    Do takich rzeczy mieszać się nie warto, bo można grubo oberwać. Jakieś tam