  • 41. Data: 2023-03-20 08:33:54
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-03-19 o 19:07, Akarm pisze:

    > Cały czas czekam na definicję "reguły prawej ręki".

    Reguła jest dość prosta - jeśli nic innego nie wynika ze znaków, to
    ustępujesz pierwszeństwa temu z prawej. W praktyce ma zastosowanie przy
    dojeżdżaniu do skrzyżowań, przy zmianie pasa, przy skręcie w lewo itd.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2023-03-20 09:57:29
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 20.03.2023 o 01:42, pueblo pisze:

    > No ja pierdolę. Jaki kurwa zakuty łeb.
    > Jakich dyskutantów,

    Takich, którzy twierdzą, że istnieje "reguła prawej ręki", oraz takich,
    którzy twierdzą, że taka reguła nie istnieje.

    > jakie rozstrzygnięcie?

    Rozstrzygniecie, kto ma rację, a kto jest prymitywnym kretynem.

    > Wpierdoliłeś się do dwóch
    > wątków w ogóle nie odnosząc się do meritum, tylko czepiłeś się jednego
    > sformułowania - zresztą nieistotnego w ogólnym kontekście.

    Nie sformułowania, tylko niedorzeczności.

    > Lubię i szanuję ludzi pryncypialnych i szczegółowych, ale pod warunkiem
    > że posiadają dużą wiedzę i intelekt.
    > Naprawdę, przez pół sekundy łudziłem się, że chodzi o coś więcej, ale
    > nie. Ty się przypierdoliłeś o to, że ktoś określił pierwszeństwo z
    > prawej "REGUŁĄ PRAWEJ RĘKI" I to wszystko. Koniec. Nic istotnego z tego
    > nie wynika, nic nie wnosi, nic nie zmienia w rozumieniu czegokolwiek.

    Pierwszeństwo z prawej, to pierwszeństwo z prawej, a nie jakaś
    nieistniejąca "reguła prawej reki".

> [...]
    > Gdybyś się tylko po prostu czepiał, bo to taka twoja przypadłość, że
    > szlag cię trafia, jak ktoś powie na kajzerkę - bułka. Nie ma sprawy. Ale
    > nie, opakowałeś gówno w złoty papierek mądrząc się, że tylko chamom to
    > nie smakuje.
    > Utwierdzam się w przekonaniu, że jesteś biurwą wyszkoloną do codziennego
    > uprzykrzania ludziom życia, albo co gorsze - pospolitym belfrem, który
    > nienawidzi swojej roboty i wyżywa się na uczniach.
    > Pewnie za lotny w dzieciństwie nie byłeś, więc wbijali ci wiedzę pasem
    > przez dupę. No i z tej traumy wyrósł taki nadęty palant i

    Jak widać, mamy cały elaborat wybitnego psychologa, który postanowił
    rozpracować rozmówcę. I to tylko dlatego, że "wybitny psycholog"
    pierdoli bzdury, a jego rozmówca mu to wykazał. :D

    --
    -
    Akarm

  • 43. Data: 2023-03-20 11:02:46
    Temat: Re: akarm aka trep
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-03-20 o 09:57, Akarm pisze:

    > Jak widać, mamy cały elaborat wybitnego psychologa, który  postanowił
    > rozpracować rozmówcę. I to tylko dlatego, że "wybitny psycholog"
    > pierdoli bzdury, a jego rozmówca mu to wykazał. :D

    Wykazałeś tylko, żeś umysłowy trep.

    "Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego"

    He he. Większość przyzwoitych ludzi tego nie trawi. Jak ktoś podkreśla
    takie oczywistości, to zwykle mówi o sobie - czyli w twoim przypadku
    wszystko się zgadza.

  • 44. Data: 2023-03-21 11:20:18
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 20.03.2023 o 08:33, Liwiusz pisze:

    > Reguła jest dość prosta - jeśli nic innego nie wynika ze znaków, to
    > ustępujesz pierwszeństwa temu z prawej. W praktyce ma zastosowanie przy
    > dojeżdżaniu do skrzyżowań, przy zmianie pasa, przy skręcie w lewo itd.

    Wydaje mi się, że dość precyzyjnie się wyraziłem. Chodziło mi o
    definicję "reguły prawej reki", a nie o sposób realizowania przez
    kierowców pierwszeństwa z prawej.
    No, ale w takim razie napiszę jeszcze wyraźniej.
    Reguła prawej dłoni mówi w jaki sposób należy ułożyć dłoń, żeby określić
    kierunek przepływu elektronów i pola magnetycznego w przewodniku. Zatem
    "reguła prawej reki" również powinna określać, w jaki sposób należy
    ułożyć prawą rękę, żeby uzyskać jakieś informacje o sposobie jazdy,
    prawda? Tymczasem w przywoływanej przez tępaków "regule prawej reki" nie
    ma najmniejszej wzmianki o ręce. Ba! Nie ma nawet żadnej "reguły prawej
    reki". Kretyni bredzą o jakiejś "regule prawej ręki", której definicji
    nie potrafią zacytować, a która to reguła nie dość, że z żadną ręką nie
    ma nic wspólnego, to najzwyczajniej w świecie, nie istnieje. HGW skąd
    tępym prymitywom do pustych łbów przychodzą takie niedorzeczności?

    --
    -
    Akarm

  • 45. Data: 2023-03-21 12:07:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-03-21 o 11:20, Akarm pisze:

    > Wydaje mi się, że dość precyzyjnie się wyraziłem. Chodziło mi o
    > definicję "reguły prawej reki", a nie o sposób realizowania przez
    > kierowców pierwszeństwa z prawej.

    Ludzie używają pojęć nie tylko takich, które mają definicje w
    przepisach. Definicji reguły prawej ręki nie ma, bo jest to raczej taka
    formuła ukuta do ułatwienia nauki. Rodzaj dobrego nawyku "uważaj na tych
> [...]

    > "reguła prawej reki" również powinna określać, w jaki sposób należy
    > ułożyć prawą rękę, żeby uzyskać jakieś informacje o sposobie jazdy,

    Rozważania infantylnego autystyka.
    Jak usłyszysz, że jak nie znasz odpowiedzi, to możesz strzelać, to
    dziwisz się, że nie masz rewolweru?

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2023-03-21 13:23:56
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 21.03.2023 o 12:07, Liwiusz pisze:

> [...]
    > przepisach. Definicji reguły prawej ręki nie ma, bo jest to raczej taka
    > formuła ukuta do ułatwienia nauki. Rodzaj dobrego nawyku "uważaj na tych

    Formuła dotycząca ręki?
    A co ręka może mieć wspólnego z udzielaniem pierwszeństwa nadjeżdżającym
    z prawej strony?
    Ja znam w tym celu zasadę "pierwszeństwa z prawej":
    *jeśli nic innego nie wynika ze znaków, to ustępujesz pierwszeństwa
    temu z prawej*,
    a nie "regułę prawej ręki", bo nie ma nic o ręce.

    --
    -
    Akarm

  • 47. Data: 2023-03-21 13:39:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-03-21 o 13:23, Akarm pisze:

    > Formuła dotycząca ręki?
    > A co ręka może mieć wspólnego z udzielaniem pierwszeństwa nadjeżdżającym
    > z prawej strony?

    Że ustępujesz temu, kogo masz po tej samej stronie, co prawą rękę.

    > Ja znam w tym celu zasadę "pierwszeństwa z prawej":
    >  *jeśli nic innego nie wynika ze znaków, to ustępujesz pierwszeństwa
    > temu z prawej*,
    > a nie "regułę prawej ręki", bo nie ma nic o ręce.

    Tak jak wspomniałem, dyskusja z infantylnym autystykiem rzadko kiedy
    jest ciekawa.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2023-03-21 14:55:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 21.03.2023 o 13:39, Liwiusz pisze:

    > Że ustępujesz temu, kogo masz po tej samej stronie, co prawą rękę.

    Ustępuję również temu, którego mam po tej samej stronie, co prawe ucho,
    prawą dziurkę nosa, prawe oko, prawą nogę, prawy łokieć, prawy policzek,
    prawą nogawkę, prawy rękaw...
    Czyli ustępuję nadjeżdżającym z prawej strony, zgodnie z zasadą
    "pierwszeństwa z prawej".
    A na postawie jakiej reguły określamy przepływ elektronów za pomocą
    prawej dłoni? Używamy do tego odpowiedniego ułożenia *prawej dłoni*.
    Stąd właśnie nazwa reguły prawej dłoni. Nazwa pochodzi nie od tego, że
    coś się dzieje od strony prawej dłoni, tylko dlatego, że używamy w tym
    celu prawej dłoni. Nazwa reguły pochodzi od specjalnego użycia prawej
    dłoni.
    Istnieje duże prawdopodobieństwo że głąb, któremu np. galeria i aparat
    kojarzą się wyłącznie z marketem i aparatem fotograficznym, tego nie pojmie.

    --
    -
    Akarm

  • 49. Data: 2023-03-21 15:37:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-19 o 23:24, Akarm pisze:

> [...]
    > Oczekiwanie na rozstrzygnięcie, który z dyskutantów okaże się kretynem,
    > nie jest słabe.
    > Tylko kretyn może uparcie twierdzić, że zna jakąś definicję, ale nie
    > może jej przytoczyć, bo ona nie istnieje. Już jaśniej?
    > Idiotyczne pierdolenie, że najeży jeździć i udzielać pierwszeństwa
    > według jakiejś wymyślonej reguły prawej ręki, może propagować wyłącznie
    > tępy prymityw. Tępy prymityw pamięta że w szkole kiedyś było coś o
    > regule prawej dłoni, zatem "reguła prawej ręki" wydaje mu się lepszym
    > (choć ani trochę niezwiązane z tematem) określeniem, niż zwykłe,

    I widzę, że brniesz dalej...
    Pomodlę się za Ciebie.

  • 50. Data: 2023-03-21 16:08:20
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 21.03.2023 o 15:37, cef pisze:

    > I widzę, że brniesz dalej...
    > Pomodlę się za Ciebie.

    Aha.
    To ja brnę, a nie ktoś bredzący o nieistniejącej regule?
    Dobre!
    :D

    --
    -