  • 51. Data: 2023-03-21 18:04:43
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 20 Mar 2023 07:40:12 +0100, Cavallino

    > Dopóki sądy mają na ten temat dokładnie odwrotne zdanie, to nie.
    > A mają odwrotne niż Ty.

    Przecież w wyroku stwierdzono, że SORO niczym
    się nie różni od "zwykłego" skrzyżowania.
    Ja też tak twierdzę. To jak mają odwrotne?

    Dalej oczywiście wyrok przeczy samemu sobie,
    ale ty jesteś kolejnym któremu brak spójności
    nie przeszkadza, bo zwyczajnie ci ten wyrok
    odpowiada z punktu skiślowanego myślenia.

    > Właściwą drogą dla kogoś kto uważa inaczej,
    > jest udowodnienie swoich poglądów przed sądem.
    > Dopiero później będzie mógł je głosić jako obowiązujące.

    Jak zajdzie taka potrzeba, to będę argumentować przed sądem.

    > Do tego momentu - tylko robi czytającym kisiel
    > z mózgu i wprowadza ich w błąd.

    I znowu, napisał ten co miga w prawo jak prosto jedzie.

    > EOD

    SMROD

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 52. Data: 2023-03-21 19:09:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-21 o 16:08, Akarm pisze:

    > Aha.
    > To ja brnę, a nie ktoś bredzący o nieistniejącej regule?
    > Dobre!
    > :D

    A do ronda się nie przyczepisz?
    O czym kretyni dyskutują.
    Jest przecież skrzyżowanie o ruchu okrężnym itd itp

  • 53. Data: 2023-03-21 19:31:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 21.03.2023 o 19:09, cef pisze:

    > A do ronda się nie przyczepisz?
    > O czym kretyni dyskutują.
    > Jest przecież skrzyżowanie o ruchu okrężnym itd itp

    O co miałbym przyczepić się do ronda, czy do skrzyżowania o ruchu okrężnym?

    --
    -
    Akarm

  • 54. Data: 2023-03-21 20:18:38
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Akarm w
    > W dniu 21.03.2023 o 19:09, cef pisze:
    [...]

    > O co miałbym przyczepić się do ronda

    Podasz definicję tegoż?
    [1]

    > skrzyżowania o ruchu okrężnym

    Nie potrafisz definicji podać?

    [1]
    Pięknie się wykładasz, np. tu:
    <cite>
    Jako kierowca nieznający definicji takiej "reguły prawej ręki"
    </cite>

    To, że czegoś nie znasz/nie wiesz, nie znaczy że to nie istnieje, a tym
    bardziej, że masz z tego powodu rację.

    --
    Tomasz

  • 55. Data: 2023-03-21 20:56:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 21.03.2023 o 20:18, To.Ja pisze:
    > Akarm w
    > [...]
    >
    > Podasz definicję tegoż?
    > [1]

    Rondo jest to coś okrągłego, np. wykończenie kapelusza, czy okrągły plac.

    > Nie potrafisz definicji podać?

    Skrzyżowanie, na którym ruch odbywa się wokół wyspy centralnej.

> [...]
    > </cite>
    >
    > To, że czegoś nie znasz/nie wiesz, nie znaczy że to nie istnieje, a tym

    Aha, twierdzisz, że ta definicja "reguły prawej ręki" istnieje? :D
    No to czekam na tę (skoro jesteś przekonany, że istniejącą) definicję
    "reguły prawej ręki". Cały czas czekam aż ktoś, kto w przeciwieństwie do
    mnie, zna definicję i napisze tutaj, jak należy układać tę rękę, żeby
    według tego ułożenia jeździć.
    Skoro wiesz, to napisz.
    A jeśli nie wiesz, to nie strzęp gęby bezsensownie.

    --
    -
    Akarm

  • 56. Data: 2023-03-21 21:01:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-03-21 o 20:56, Akarm pisze:

> [...]
    > według tego ułożenia jeździć.
    > Skoro wiesz, to napisz.
    > A jeśli nie wiesz, to nie strzęp gęby bezsensownie.

    Nic dziwnego, że jak wychodzisz od fałszu (że reguła (jakiejś) ręki
    oznacza, że jakoś trzeba rękę (jakoś) układać), to dochodzisz do głupot.

    Jest tu nas na tyle mało, że wszyscy wiemy, jaki z ciebie "małolotny".
    Nie ma też jakiejś publiczności, która by się dyskusji przyglądała, więc
    daruj sobie rżnięcie głupa.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2023-03-21 21:08:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 21.03.2023 o 21:01, Liwiusz pisze:

    > Nic dziwnego, że jak wychodzisz od fałszu (że reguła (jakiejś) ręki
    > oznacza, że jakoś trzeba rękę (jakoś) układać), to dochodzisz do głupot.

    Jak sama nazwa wskazuje, reguła ręki dotyczy ręki, a nie nosa czy buta.

    > Jest tu nas na tyle mało, że wszyscy wiemy, jaki z ciebie "małolotny".
    > Nie ma też jakiejś publiczności, która by się dyskusji przyglądała, więc
    > daruj sobie rżnięcie głupa.

    No tak.
    Tzw. "inteligentny inaczej" będzie twierdził, że naturalne i oczywiste
    jest, że reguła ręki nie dotyczy ręki.
    Na to już nic nie poradzę.

    --
    -
    Akarm

  • 58. Data: 2023-03-21 21:10:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2023 o 21:08, Akarm pisze:

    > Jak sama nazwa wskazuje, reguła ręki dotyczy ręki, a nie nosa czy buta.

    Aż dziwne jest to, że nikt nie przypierdolił się że nie kierowca a nie
    kierujący, nie samochód a pojazd samochodowy....

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 59. Data: 2023-03-21 21:38:36
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Akarm w

    > Rondo jest to coś okrągłego, np. wykończenie kapelusza,

    To jest prawna definicja, czy potoczny opis?

    > okrągły plac.

    No to miszczu przesadzasz kwiatki na tym placu (a może placku...).

    Tylko co owe wykończenie kapelusza ma wspólnego z placem z kwaiatkami?

    > Skrzyżowanie, na którym ruch odbywa się wokół wyspy centralnej.

    To było pytanie retoryczne troliku

    > Aha, twierdzisz, że ta definicja

    Ta definicja "RONDA"?

    > "reguły prawej ręki" istnieje? :D

    Oczywiście, analogicznie do definiecji "RONDA" w PORD...
    Tak jesteś nieogarnięty, że nie dociera...?

    > Cały czas czekam aż ktoś, kto w przeciwieństwie do
    > mnie, zna definicję i napisze tutaj, jak należy układać tę rękę, żeby
    > według tego ułożenia jeździć.

    Już raz /chyba/ ci wyjaśniałem:
    <https://www.youtube.com/watch?v=rDAL071rsxE>

    > Skoro wiesz, to napisz.

    Ale skoro nie dociera do cię, że ostatni mohikanie z twojej indolencji mają
    ubaw, to cóż, bądź im/nam/mnie powodem do uśmiechu, w tych trudnych czasach.

    --
    Tomasz

  • 60. Data: 2023-03-21 23:34:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.03.2023 o 20:56, Akarm pisze:
    [...]
    > Aha, twierdzisz, że ta definicja "reguły prawej ręki" istnieje? :D

    Istnieje, bo jest to "umowna zasada" a nie PoRD. Podobnie jak inne
    zasady w języku polskim, które opisane są szerzej w odpowiednim prawie
    czy innych dziedzinach.

    Czepianie się takiego sformułowania jest czystym kretynizmem :)

> [...]
    > "reguły prawej ręki". Cały czas czekam aż ktoś, kto w przeciwieństwie do
    > mnie, zna definicję i napisze tutaj, jak należy układać tę rękę, żeby

    Nie masz układać ręki ale masz rozumieć PRAWĄ rękę jako kierunek. Tak,
    wiem, nie rozumiesz. Dlaczego prawą a nie lewą? Bo mamy ruch
    prawostronny (w innych krajach inaczej) Równie dobrze, można to nazwać
    zasadą prawej strony (a nie ręki) ale wiele osób/ludzi nie kojarzy
    prawej strony jako prawej strony, natomiast kojarzy prawa rękę. Dlaczego?

    Problem leży w lateralizacji, czyli dominacji jednej strony ciała nad
    drugą. Jeśli nie jest wyraźna, tylko przebiega na krzyż, może się
    zdarzyć, że będziemy np. praworęczni i jednocześnie lewonożni albo też
    leworęczni i prawooczni (tak, to prawidłowe określenia). To wywołuje
    problemy z szybkim określeniem kierunku.

    Tak. Teraz możesz wypierdalać i zgłębić temat, żebyś mógł pojąć coś, o
    czym nie wiesz i robisz z siebie debila, przy śmiechu gawiedzi :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>