  • Data: 2013-01-25 18:31:58
    Temat: Re: agregat prądotwórczy
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-25 16:44, glang pisze:

    > haha nie żartuj.
    > w tym kraju połowa busów nie kwalifikuje się do odliczania VATu a TY
    > chcesz w osobówce 4 osoby, agregat i odliczanie VATu??

    bo to ustawodawca wie lepiej czym powinieneś jeździć do pracy, ale w
    ustawie zapisał że agregatem prądotwórczym możesz

    > no chyba że dla Ciebie osobówka to np. Traffic ale TYLKO wersja LONG i
    > maks 6 osobowa w dowodzie :)

    a co to zmienia? traffic 6-osobowy pod vat-1 też nie podpada bo ma za
    krótką pakę, a seicento 2-osobowe podpada, mimo że ma krótszą. Skoro SC
    może, to czemu jakieś kombi nie? :)

    > najtaniej chyba będzie kupić Zuka albo trucka i ciągać przyczepkę :)

    nie chcę najtaniej, chcę w miarę komfortowo robić 60tys km rocznie

    Lukasz