  • 61. Data: 2011-07-02 22:56:25
    Temat: Re: aero2 - "darmowy" internet po polsku
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-03 00:55, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > rily. Do wojsa mają MSC, HLR i wszystkie inne cuda z Nokii, podpięte do
    > timobajl. A data chodzi na routerach Sferii, a GSGN i pozostałe cuda są
    > z Huaweia. Wspólne mogą mieć drukowanie fucktur i e-fucktur dostępnych w
    > tym samym BOA. Może więc i biling jest ten sam.

    I jeszcze jedno - prezes od data kategorycznie twierdzi, że on wojsa do
    swojej sieci nie wpuści, nigdy never.

  • 62. Data: 2011-07-02 23:16:43
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 01.07.2011 astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał/a:
    > BAREK wrote in <news:4e0591fb$1@news.home.net.pl>
    >
    > Troche dokladniejsza mapa:
    > www.aero2.pl/Common/Images/zasieg_aero2_20101231.jpg

    Aha, jeszcze taka kwestia, to jak socjalny i darmowy i dla wszystkich? to po co sim?
    nie mogą wpuszczać każdego modemu bez karty?
    Odpadłoby 55zł itd. bo byłoby zbędne - nie ma kart - nie ma ich kosztów.

  • 63. Data: 2011-07-02 23:51:23
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-03 01:16, Sergiusz Rozanski pisze:

> [...]
    > nie mogą wpuszczać każdego modemu bez karty?
    > Odpadłoby 55zł itd. bo byłoby zbędne - nie ma kart - nie ma ich kosztów.

    Po pierwsze, o ile dobrze pamiętam, 3GPP nie przewiduje takiej możliwości.
    Po drugie - wpuść kilkanaście-kilkaset tysięcy ludzi bez żadnej
    kontroli, a po trzech dniach będziesz miał gniazdo swiatowego terroryzmu
    i pedofilii. A jak nie, to i tak Ci to udowodnią :-P

  • 64. Data: 2011-07-02 23:55:45
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > Jak to zadziala w innych urzadzeniach, nie telefonach?
    > Np. w modemie USB lub routerze LAN z modemem komórkowym?

    Zadziała. Ruch www idzie do proxy. Tam przekierowuje pod adres
    83.175.161.247:8101/http://url_gdzie_wchodzisz
    (dziala tez z internetu, mozna zobaczyc jak wygladaja reklamy),
    pojawia sie reklama (port 80 idzie do proxy, port 22 dziala
    bezposrednio, innych nie sprawdzalem). Po przekroczeniu jakiegos
    limitu danych, przestaje puszczac pakiety (ssh), trzeba wejsc
    na dowolna strone, na dole jest link ponownie do strony www,
    ale nie sprawdza referera, czy to z tej strony ponownie klikamy
    ogladajac reklame, czy reklame oglada wget -O /dev/null niezaleznie ;)

    a.

  • 65. Data: 2011-07-03 06:40:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl>
    napisał w wiadomości
    b.com.pl...

    > Aha, jeszcze taka kwestia, to jak socjalny i darmowy i dla wszystkich?
    > to po co sim? nie mogą wpuszczać każdego modemu bez karty?
    > Odpadłoby 55zł itd. bo byłoby zbędne - nie ma kart - nie ma ich kosztów.

    Po co SIM ? Ano po to aby ustalić relację usługodawca->konsument.
    Aby wiedzieć komu i na jakich zasadach udostępnia się usługę...
    Aby mieć zgodę na piśmie na przyjęcie i uznanie Regulaminu.
    I pewnie jeszcze wiele innych powodów...

  • 66. Data: 2011-07-03 06:45:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale nie sprawdza referera, czy to z tej strony ponownie klikamy
    > ogladajac reklame, czy reklame oglada wget -O /dev/null niezaleznie ;)

    Dzięki :-)

  • 67. Data: 2011-07-03 09:49:34
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 03.07.2011 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
> [...]
    > Aby mieć zgodę na piśmie na przyjęcie i uznanie Regulaminu.
    > I pewnie jeszcze wiele innych powodów...

    To login/hasło do tego nie wystarczy? Przecież pppd na którym to bazuje
    jest na to gotowe, np neostradzie to wystarcza, zalogujesz się na swoje
    login/hasło z dowolnej linii tpsa która ma pętle adsl/idsl. No chyba że
    problemem jest modem który bez karty nihuhu.

  • 68. Data: 2011-07-03 10:44:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 03 Jul 2011 09:49:34 GMT, Sergiusz Rozanski wrote:

    >To login/hasło do tego nie wystarczy? Przecież pppd na którym to bazuje
    >jest na to gotowe, np neostradzie to wystarcza, zalogujesz się na swoje
    >login/hasło z dowolnej linii tpsa która ma pętle adsl/idsl.

    z neostrada to jakas glupota - po co te hasla, skoro dostep ma
    zasadniczo tylko abonent ktory podpisal umowe na swoja linie.

    J.

  • 69. Data: 2011-07-03 10:47:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 03 Jul 2011 12:44:39 +0200, J.F. napisał(a):

    > z neostrada to jakas glupota - po co te hasla, skoro dostep ma
    > zasadniczo tylko abonent ktory podpisal umowe na swoja linie.

    owszem, nie, nauka radziecka zna przypadki używania neostrady na nieswojej
    linii.
    Było kiedyś tak, że tepsa dawała neo za darmo na test, po czym zostawała
    skrosowana linia. Wystarczyło przynieść swój modem, użyć działający i
    aktualnie niepodłączony zestaw user/hasło i tadammm... działało.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 70. Data: 2011-07-03 10:53:13
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-03 11:49, Sergiusz Rozanski pisze:

> [...]
    > login/hasło z dowolnej linii tpsa która ma pętle adsl/idsl. No chyba że
    > problemem jest modem który bez karty nihuhu.

    Po cholerę tworzyć nowe byty i wydawać kupę kasy na jakieś radiusy i
    podobne, skoro autentykacja poprzez kartę SIM gra i buczy.
    Poza tym chcesz puszczać transmisję w nieszyfrowanym kanale? Nawet nie
    wiem, czy 3GPP to w ogóle przewiduje...