  • 71. Data: 2011-07-03 11:21:22
    Temat: Re: aero2 - "darmowy" internet po polsku
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 03.07.2011 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki :-)

    A limit 10MB/dzień to wg nich "cały internet bez limitu" :) dobre.
    Czy ktoś uważa że 10MB/dzień to brak limitu?

  • 72. Data: 2011-07-03 11:28:35
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-03 13:21, Sergiusz Rozanski pisze:

    > A limit 10MB/dzień to wg nich "cały internet bez limitu" :) dobre.
    > Czy ktoś uważa że 10MB/dzień to brak limitu?

    W Taktaku nadal masz w ofercie miesięczny pakiet 5 MB :-)

  • 73. Data: 2011-07-03 11:53:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Jul 2011 11:47:05 +0100, Waldek Godel wrote:

    >owszem, nie, nauka radziecka zna przypadki używania neostrady na nieswojej
    >linii.
    >Było kiedyś tak, że tepsa dawała neo za darmo na test, po czym zostawała
    >skrosowana linia. Wystarczyło przynieść swój modem, użyć działający i
    >aktualnie niepodłączony zestaw user/hasło i tadammm... działało.

    nie przecze, tylko co z tego wynika ?

    Ze usluga neostrady z zalozenia miala byc przenosna, czy ze ktos dal
    mocno d* projektujac zabezpieczenia ?
    To konto zablokowac jakos istotnie latwiej niz port w urzadzeniu ?

    P.S. a mozna sie podlaczyc na jednego uzytkownika z kilku linii
    jednoczesnie ?

    J.

  • 74. Data: 2011-07-03 12:19:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 03 Jul 2011 13:53:42 +0200, J.F. napisał(a):

    > nie przecze, tylko co z tego wynika ?

    że autentykacja może być potrzebna

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 75. Data: 2011-07-03 14:04:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Jul 2011 13:19:44 +0100, Waldek Godel wrote:

    >że autentykacja może być potrzebna

    Ale po co ? Zebym jako aktywny klient mogl sobie zamowic testowo na
    innej linii, potem zlikwidowac, ale korzystac dalej u babci czy w domu
    na koncie pracodawcy ?
    Czy zeby gosc w domu przypadkiem nie korzystal z internetu na moim
    koncie ?

    No moze jeszcze zeby jakis szczyl nie podlaczyl sie do linii w piwnicy
    czy na slupie i nie robil przekretow na moj rachunek, ale takie ryzyko
    zawsze istnieje. Te hasla w neo w ogole jakos szyfrowane sa, czy
    wzglednie latwo mozna podsluchac ?

    J.

  • 76. Data: 2011-07-03 20:29:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 3 Jul 2011 20:31:01 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):

    > A dlaczego? Nie wystarczy pozwalać na zalogowanie dowolnemu SIMowi nie
    > sprawdzając nic o nim? Przecież ma być "dla wszystkich", to niech sobie
    > używają. Wystarczy sprawdzać "swoje", które mogą mieć abonament na
    > lepszy dostęp.

    Np. po to, żeby rozpoznać użytkowników którzy będą chcieli użyć tego
    internetu w sposób lub do celów niezgodnych z prawem.
    I nie jest to "chcenie" operatora tylko prawny obowiązek.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 77. Data: 2011-07-03 20:31:01
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-07-02 20:58, Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl> wrote:

> [...]

    sprawdzając nic o nim? Przecież ma być "dla wszystkich", to niech sobie
    używają. Wystarczy sprawdzać "swoje", które mogą mieć abonament na

    Popraw mnie jeśli wymyśliłem jakieś herezje, bo już trochę zapomniałem
    jak wygląda dokładnie uwierzytelnianie w GSM, ale chyba powinno się dać.

  • 78. Data: 2011-07-03 20:56:48
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-03 22:31, Przyjazny pisze:

> [...]
    >
    > Popraw mnie jeśli wymyśliłem jakieś herezje, bo już trochę zapomniałem
    > jak wygląda dokładnie uwierzytelnianie w GSM, ale chyba powinno się dać.

    Odpowiedź brzmi "klucz Ki", niezbędny do prawidłowego uwierzytelnienia
    SIMa i wygenerowania klucza tymczasowego do szyfrowania transmisji.

  • 79. Data: 2011-07-05 15:20:20
    Temat: Re: aero2 -
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy option icon505 zadziała?
    http://www.option.com/en/products/products/mobile-de
    vices-solutions/icon505

    -----

  • 80. Data: 2011-07-05 15:29:27
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Sobotę to sobie wybij z głowy.
    Normalne biuro w normalnym biurowcu z normalnymi biurowymi godzinami pracy.
    Jechać do nich ze składaniem wniosku nie ma sensu, bo i tak procedura trwa.
    Lepiej załatwić korespondencyjnie.
    Rachunek mają w Invest Banku (jakby komuś przyszło do głowy wpłacać w okienku
    w marmurku).
    Nie uruchomią procedury, aż nie wpłyną do nich pieniądze na rachunek (spytać,
    czy nie wpłacasz na poczcie w Pipidówce Górnej).
    Okienka kasy na miejscu nie mają.
    Ani nie sprawdzisz, czy Twój modem w kieszeni pasuje do pasma (serwisu to tam
    już w ogóle nie mają).
    A trzeba pojechać po osobisty odbiór karty.
    Chcą wtedy kserować dowód osobisty.

    -----
    > Ja też zamierzam sprawdzić, tylko że mam czas skoczyć tam do nich w sobotę,
    bo tylko w sobotę będę w Warszawie.