  • 51. Data: 2011-07-02 20:03:15
    Temat: Re: aero2 - "darmowy" internet po polsku
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-02 20:56, Waldek Godel pisze:

    > Jakoś przy roamingu to nikomu nie przeszkadza..

    Ale to nie miał być roaming. Zdaje się, że autor tego zapisu już nie
    pracuje w urzędzie i ciężko się go podpytać, co miał na myśli...

    Tu akurat zdecydowanie biorę stronę Aero2. Ale reszta... :-(

  • 52. Data: 2011-07-02 20:41:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 02 Jul 2011 22:03:15 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Ale to nie miał być roaming. Zdaje się, że autor tego zapisu już nie
    > pracuje w urzędzie i ciężko się go podpytać, co miał na myśli...
    >
    > Tu akurat zdecydowanie biorę stronę Aero2. Ale reszta... :-(

    Ja tylko chciałem nadmienić, że technicznie nie ma problemu z obsługą
    obcych kart i tyle. A co do całej reszty - to pierwsza paranoja jaką
    widzisz w tym śmiesznym kraju?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 53. Data: 2011-07-02 20:41:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w
    wiadomosci news:iuj2ar$6qu$1@usenet.news.interia.pl...
    > Alternatywa (niestety dosc uboga) jest oparator wirtualny FreeM:
    > www.freem.pl

    Próbowales tego?
    Jak to zadziala w innych urzadzeniach, nie telefonach?
    Np. w modemie USB lub routerze LAN z modemem komórkowym?

  • 54. Data: 2011-07-02 20:58:45
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-02 22:41, Waldek Godel pisze:

    > Ja tylko chciałem nadmienić, że technicznie nie ma problemu z obsługą
    > obcych kart i tyle. A co do całej reszty - to pierwsza paranoja jaką
    > widzisz w tym śmiesznym kraju?

    ALeż jest, bo ktoś musi postawić i utrzymać łącza SS7 do nowego
    operatora, prawda?

  • 55. Data: 2011-07-02 21:28:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 02 Jul 2011 22:58:45 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > ALeż jest, bo ktoś musi postawić i utrzymać łącza SS7 do nowego
    > operatora, prawda?

    A to ci płacący klienci to będą sobie żyli na takiej bezludnej wyspie w
    kosmosie? Zero płatnego roamingu przyjezdnego, brak możliwości skorzystania
    z roamingu na wyjeździe?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 56. Data: 2011-07-02 21:57:35
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-02 23:28, Waldek Godel pisze:

    > A to ci płacący klienci to będą sobie żyli na takiej bezludnej wyspie w
    > kosmosie? Zero płatnego roamingu przyjezdnego, brak możliwości skorzystania
    > z roamingu na wyjeździe?

    Na razie tak jest. Klienci CP korzystający z internetu nie mają
    możliwości roamowania.

  • 57. Data: 2011-07-02 22:06:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 02 Jul 2011 23:57:35 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Na razie tak jest. Klienci CP korzystający z internetu nie mają
    > możliwości roamowania.

    Ale przecież nie samym mobilnym internetem CP żyje, rajt?
    Tak, wiem, że numerki sieci do wojsa inne, ale przecież nie będą budowali
    oddzielnej infrastruktury (łącz) dla każdego numerka oddzielnie, prawda? A
    klienci paszczowi rumuning powinni mieć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 58. Data: 2011-07-02 22:15:56
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-03 00:06, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > oddzielnej infrastruktury (łącz) dla każdego numerka oddzielnie, prawda? A
    > klienci paszczowi rumuning powinni mieć.

    Nie, nieprawda. Sieć voice i data to dwa rozłączne byty.

  • 59. Data: 2011-07-02 22:34:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 03 Jul 2011 00:15:56 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Nie, nieprawda. Sieć voice i data to dwa rozłączne byty.

    ee.. wszystko oddzielne, poza Solorzem? Łacza, centrale itp? rili?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 60. Data: 2011-07-02 22:55:43
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-03 00:34, Waldek Godel pisze:

    > ee.. wszystko oddzielne, poza Solorzem? Łacza, centrale itp? rili?

    rily. Do wojsa mają MSC, HLR i wszystkie inne cuda z Nokii, podpięte do
    timobajl. A data chodzi na routerach Sferii, a GSGN i pozostałe cuda są
    z Huaweia. Wspólne mogą mieć drukowanie fucktur i e-fucktur dostępnych w
    tym samym BOA. Może więc i biling jest ten sam.