  • Data: 2011-06-27 12:49:41
    Temat: Re: aero2 - "darmowy" internet po polsku
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-06-27, o godz. 08:47:43
    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > W pierwszym roku 256, w następnych 512. To ma być socjalny internet,
    > nie szybki. Za szybki trzeba zapłacić.

    Dla kogo socjalny dlatego bęc ;-)
    A na poważnie to np. dla mnie 256 kb/s to aż nadto do okazyjnego
    wysłania/odebrania poczty i pracy na terminalu. Inne zastosowanie jakie
    widzę to monitorowanie stanu jakichś urządzeń - dotychczas trzeba było
    kupić jakiś abonament data żeby wysyłać maile z powiadomieniami np. o
    awariach. Inna rzecz to np. u mnie awaryjny dostęp do miejsc gdzie mam
    jedno łączę - wstawiam modem/komórkę i skrypt zestawiający połączenie
    gdy podstawowe łącze padnie i mogę stwierdzić co się dzieje od strony
    klienta zamiast klasycznego modemu i dialup-a. 55PLN na 3 lata to
    ~1,50PLN na miesiąc a przy zwrocie SIM-a po terminie koszt łącza
    (oczywiście bez modemu czy telefonu ale to ponosi się i tak przy każdym
    łączu) to tyle ile zeżre nam inflacja.

    Zdrówko