  • Data: 2011-06-28 19:03:02
    Temat: Re: aero2 - "darmowy" internet po polsku
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2011 15:53, TGor pisze:

    > Ktoś pisał do UKE w/s opłaty, jakiej żądają - w końcu miało być za darmo
    > oraz tego, że trzeba jechać do Wawy (chyba niekoniecznie osobiście, bo w
    > formularzu jest "pełnomocnictwo"). UKE odrzekło, że póki co Aero
    > wystartowało w Wawie, więc dlatego każą do siebie jechać.
    >
    > Czy to nie oznacza, że gdzie indziej nie działa?

    Z tego co zrozumiałem chodzi o to, że tylko w Warszawie uruchomili LTE,
    a tylko w tej technologii mają obowiązek udostępniania 20% pasma dla
    dostępu darmowego. Aero2 buduje jednak sieć LTE 2600MHz oraz HSPA+
    900MHz, obydwie "dostępne" dla tych samych kart SIM, więc darmowy dostęp
    po HSPA+ na 900MHz należy traktować jako bonus.

    Marek