  • Data: 2011-06-29 14:37:46
    Temat: Re: aero2 - "darmowy" internet po polsku
    Od: TGor <t...@o...pyl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-28 21:03, MarekM wrote:

    > Z tego co zrozumiałem chodzi o to, że tylko w Warszawie uruchomili LTE,
    > a tylko w tej technologii mają obowiązek udostępniania 20% pasma dla
    > dostępu darmowego.

    To też zrozumiałem, ale czy z tego właśnie nie wynika, że darmowy mają
    obowiązek tam, gdzie LTE, a to jeszcze nie jest wszędzie? ;-)

    > 900MHz, obydwie "dostępne" dla tych samych kart SIM, więc darmowy dostęp
    > po HSPA+ na 900MHz należy traktować jako bonus.

    No właśnie ... "dostępne" czy dostępne?

    Nic, jak będę miał okazję, wypróbuję.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."