  • 91. Data: 2014-04-27 19:49:01
    Temat: Re: aero2 - co za bezsens
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej" 8...@n...neost
    rada.pl

    > Oczywiscie i ty, i reszta jelopow pieprzacych o regulaminie,
    > korzystaliscie wylacznie ze sprzetu spelniajacego wszystkie
    > wymogi regulaminu Aero2?

    Od pół roku -- wyłącznie! Sferis zalecał Monstera -- i sprzedawał.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 92. Data: 2014-04-29 16:25:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-21 03:57, animka pisze:
    > lMnie na tablecie pokazuje się zaraz po wlączeniu jakas strona Netia
    > Fon. Mało szlag mnie nie trafił. Z Areo nie połączyłam się, a był
    > przedtem (karta Aero2 w tablecie jest).

    W jakiej przeglądarce pokazuje się ta strona?
    No żeby teraz (od jakiegos miesiąca) sie połączyć po przez Aero2 z
    netem to trzeba wpisać taki kod który sie wyświetli w przeglądarce prz
    próbie za pomocą z netem i po komunikacie o prawidłowym wpisaniu kodu
    zrestartować połączenie.. Najlepiej to zrobić za pomocą systemowej
    przeglądarki o nazwie "Internet",.

  • 93. Data: 2014-04-29 16:27:09
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53515f80$0$2234$6...@n...neostrada.pl

    > Raczej nie zapomnę.

    Sorry, ale nie wierzę.. ;-)

    > Szkoda, że mnie nie opowiadali -- może wówczas nie inwestowałbym w Aero2.

    Na chlopskie rozumawanie - kto by wcześniej wpadł na to że ten
    kapitalista choćby spróbuje utrudniać dostęp do netu poprzez Aero2.
    Przecież regulamin jasno wszystko określał..

    > Szkoda, że nie zaślepki.

    Widać klapka lepiej mu odpowiadała. ;-)

    > Należy być wiernym swym obietnicom -- po to je składamy.
    > Nie gniewaj się, ale IMO tylko głupiec łamie swoje prawa.

    No, nie było to prawo pisane;-)

    > Polska dała prawo dotyczące wentylacji, po czym cudownie to prawo omija.
    > Prawnik wziął pieniądze za uchwalenie ustawy wentylacyjnej, po czym
    > inny prawnik bierze pieniądze za czynienie cudów, czyli łamanie prawa.

    I to jest najlepsze podsumowanie ładu i porządku jaki się dzieje w tym
    kraju...

    > Ja mogę być klientem Solorza -- jak teraz, gdy
    > aktywowałem starter zakupiony w mBanku kilka
    > lat temu.

    A ten mBank, to czyj? Nie ma aby p. Żak w nim udziałów?

    > () Biedronka mnie okrada -- nie kupuję tam.
    >
    > () Na osiedlu masa sklepów spożywczych jakoś mi nadepnęła na
    > odcisk -- nie kupowałem tam a teraz nie ma już tych sklepów
    > albo są, ale nie mają klientów.
    >
    > () Dwie apteki osiedlowe mnie oszukały -- jest kolejna apteka
    > i cieszę się z tego powodu.
    >
    > Dałem w życiu wiele obietnic -- i nie łamię ich.
    > Tak mnie wychowano i w szkole, i na religii.
    > Inna sprawa, że nie zawsze daję ostre obietnice
    > typu -- nigdy.
    >
    > Solorz to łajdak -- im miej takiego w życiu, tym lepiej.

    Wiem że Biedronka to najbardziej pod względem atrakcyjności robienia tam
    zakupów sklep w Polsce rozreklamowany(oczywiście fakty wyglądają
    zupełnie inaczej) , ale i ja się nie oprę gdy w promocji wódka Krupnik
    będzie tańsza o połowę od tej w Tesco.

    Po prostu kapitalista, robi tylko to na co mu nasi sowicie opłacani z
    naszych kieszeni rzecznicy pozwalają.. Trudno mieć do Żaka pretensje że
    dba jak może o swoje interesy.

  • 94. Data: 2014-04-29 16:28:04
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > należy zawiesić wypłacanie rent i emerytur.
    >
    > Nie bez powodu tak zauważył -- wcześniej czy później państwu
    > (nie tylko polskiemu) zabraknie środków na wypacanie tychże
    > świadczeń i powoli trzeba naród (narody?) do tego przygotować.
    >
    > Polskie państwo nie jest opiekuńcze -- żre podatki, ale nie
    > opiekuje się ludźmi.
    >
    > Silni przeżyją -- słabsi umrą przedwcześnie, ale państwo
    > nie zmartwi się tym, bo po co państwu ,,darmozjady''?
    >

    > Są wolne wybory -- można wybierać.
    >
    > Radzę wybieranie ludzi uczciwych, nie zaś lizanie dupy Solorzom.

    Ależ jest nasze państwo opiekuńcze, problem w tym że tą opiekę roztacza
    tylko na p. Żaka i inne podobne indywidua które żyją z wydzierania ile
    tylko się da z naszych kieszeni..

  • 95. Data: 2014-04-29 16:28:19
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-21 03:58, animka pisze:

    > Jakieś oligarchy rządzą.

    Nazywa się to "Kapitalizm", obywatel, zwykły człowiek w tym systemie
    jest sprowadzony do roli zwykłego śmiecia..

  • 96. Data: 2014-04-29 16:28:37
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-20 06:22, Andrzej pisze:

    > Oczywiscie i ty, i reszta jelopow pieprzacych o regulaminie, korzystaliscie
    > wylacznie ze sprzetu spelniajacego wszystkie wymogi regulaminu Aero2?

    Jeżeli nie masz nic mi (i reszcie jełopów) czegoś konkretnego do
    zarzucenia to lepiej dla zachowanie własnej powagi - milcz.

  • 97. Data: 2014-04-30 16:31:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 535fb6af$0$2158$6...@n...neostrada.pl

    > Sorry, ale nie wierzę.. ;-)

    Twoja wiara -- Twoja sprawa. Nie wtrącam się do cudzych wierzeń.

    > Na chlopskie rozumawanie - kto by wcześniej wpadł na to że ten kapitalista choćby
    spróbuje utrudniać dostęp do netu poprzez Aero2.
    > Przecież regulamin jasno wszystko określał..

    To nie żaden kapitalista, ale zwyczajny gówniarz.
    Potrafi kupić tanio (bez opłat) i sprzedać drogo.
    Takich gówniarzy znam wielu -- współpraca z nimi
    zawsze wygląda tak samo -- nic nie chcą włożyć,
    ale dużo zyskać.

    Problem bierze się właśnie z takiej wiary jak
    Twoja -- z akceptacji zła, jakim jest nieuczciwość.
    A rozwiązaniem są ,,operacje chirurgiczne'' obecnie
    przeprowadzane na wschodzie Ukrainy -- co jakiś czas
    wybucha jakaś rewolucja i ścinane są głowy Solorzom.

    (wyłamanie klapki od gniazda karty kodowej).

    > Widać klapka lepiej mu odpowiadała. ;-)

    Uczciwy człowiek, widząc masę wyłamanych klapek,
    zamówiłby u producenta zapasowe i zażądał od
    producenta innego rozwiązania obudowy.

    Solorz musiał mieć tych dekoderów bardzo dużo,
    więc i rozmawiać mu było łatwo z Chińczykiem.
    Wolał jednak kosztami obarczyć nie ludzi
    winnych, lecz niewinnych.

    > No, nie było to prawo pisane;-)

    Ty masz swoje zasady -- ja mam swoje.

    > I to jest najlepsze podsumowanie ładu i porządku jaki się dzieje w tym kraju...

    Jaki parlament, taki rząd, takie sądy, takie
    tworzenie i takie egzekwowanie prawa.

    > A ten mBank, to czyj? Nie ma aby p. Żak w nim udziałów?

    Nie wiem czyj.

> [...]
    sklep w Polsce rozreklamowany(oczywiście fakty
    > wyglądają zupełnie inaczej) , ale i ja się nie oprę gdy w promocji wódka Krupnik

    Mam ułatwione życie -- nie piję alkoholu.

    > Po prostu kapitalista, robi tylko to na co mu nasi sowicie opłacani z naszych
    kieszeni rzecznicy pozwalają.. Trudno mieć do Żaka
    > pretensje że dba jak może o swoje interesy.

    I tutaj też mamy zdania odmienne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 98. Data: 2014-04-30 16:49:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 535fb6e7$0$2158$6...@n...neostrada.pl

    > Ależ jest nasze państwo opiekuńcze, problem w tym że tą opiekę
    > roztacza tylko na p. Żaka i inne podobne indywidua które żyją
    > z wydzierania ile tylko się da z naszych kieszeni..

    Nie umiem nic dodać. Będą wybory -- radzę wybierać ludzi uczciwych,
    nie zaś związanych z Kościołem, Partią, Ojczyzną -- lokalną (własną
    rodziną) czy globalną (europejską czy światową bądź wszechświatową)
    lub zwyczajną...

    Tusk nie dotrzymuje obietnic -- po co go wybierać do władz?
    To pytanie moje. Twoje stanowisko zaprezentwałeś -- pojawi
    się dobra promocja i urazy pójdą w niepamięć. Tusk obieca
    obniżenie podatków, redukcję administracji... I jakoś to
    będzie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 99. Data: 2014-05-01 22:16:19
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 535fb6af$0$2158$6...@n...neostrada.pl

    > Twoja wiara -- Twoja sprawa. Nie wtrącam się do cudzych wierzeń.

    I dobrze, tylko cię poinformowałem co o tym myślę.

> [...]
    > przeprowadzane na wschodzie Ukrainy -- co jakiś czas
    > wybucha jakaś rewolucja i ścinane są głowy Solorzom.

    A jednak kapitalista (wg. mojej usenetowej definicji - wiecznie
    nienażarty ryj). Tak się zastanawiam nad propagandowym ocenianiem przez
    media takich osobników - ma on podobno ponad 15 mld zł długów, a
    jednocześnie okrzykuje się go numerem 2 na liście najbogatszych Polaków....

> [...]
    >
    > Solorz musiał mieć tych dekoderów bardzo dużo,
    > więc i rozmawiać mu było łatwo z Chińczykiem.
    > Wolał jednak kosztami obarczyć nie ludzi

    Miało być najtaniej, a nie najdrożej, bo przecież klient tylko
    dzierżawił sprzęt. A cała transakcja odbywała się korespondencyjnie,
    tzn. nie było punktów kupowania, i później zwrotów, a za pośrednictwem
    przekazów kurierskich. Klient choćby stanął na uszach nie był w stanie
    dowieść swoich racji.

    > Ty masz swoje zasady -- ja mam swoje.

    Pozostaje wierzyć na słowo..

    > Jaki parlament, taki rząd, takie sądy, takie
    > tworzenie i takie egzekwowanie prawa.

    > Nie wiem czyj.

    > Mam ułatwione życie -- nie piję alkoholu.

    Ja niestety ciężko znoszę rzeczywistość w której jestem zmuszony żyć tak
    więc cena "Krupnika" nie jest mi obojętna.

    > I tutaj też mamy zdania odmienne.

    Wiesz co ci powiem. Po powrocie do Polski próbowałem czymś się zająć,
    tak więc w Poznaniu otworzyłem skep muzyczny, głównie płyty z muzą, ale
    także instrumenty. Próbowałem być dobrym kupcem, uczciwym, i nie
    kapitalistą, ale tylko kupcem. I nie wytrzymałem dwu lat, chamstwo i
    cwaniactwo klientów, a już wręcz dobili mnie moi właśni pracownicy.
    Skoro sam nie próbowałeś, to uwierz na słowo - uczciwy człowiek nie jest
    w stanie zgodnie ze swoim sumieniem prowadzić interesów w Polsce.

  • 100. Data: 2014-05-01 22:17:57
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > się dobra promocja i urazy pójdą w niepamięć. Tusk obieca
    > obniżenie podatków, redukcję administracji... I jakoś to

    Problem w tym że nasza wersja tzw demokracji nie przewiduje oddawania
    głosu na "nie" dla kanalii które nam są podsuwane pod nos przy urnie
    wyborczej,. Im to wisi czy ich zaznaczysz czy nie - i tak będą przy
    korycie. A więc twoje rady są zupełnie bezużyteczne gdy idzie o wybory.