  • Data: 2014-04-14 11:10:44
    Temat: Re: aero2 - co za bezsens
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Bydlę wrote:

    > Technicznie to wygląda tak:
    > - gdyby AERO2 zmieniło regulamin, niezainteresowani mogliby zrezygnować
    > z usługi, oddać kartę i odebrac 20 zł,
    > - AERO2 wprowadziło weryfikację, co wg niektórych łamie regulamin, a to
    > daje prawo do zerwania umowy, oddania karty i odebrania 20 zł.

    Czy to nie jest przypadkiem tak, że w każdej chwili możesz oddać kartę
    SIM i odebrać 20 zł? Zmiany regulaminu nie są do tego potrzebne. Po
    prostu rezygnujesz i odbierasz kaucję na kartę.

    A co do tego, że kapeć to "nieuczciwe w interesach" postępowanie -
    interes to jest wtedy, kiedy jest klient, klient to ten który płaci, nie
    płacisz, nie jesteś klientem, dla Solorza to żaden interes. Myślę, że
    nie będzie płakał po tych, co odeszli z Aero2 :-)