  • Data: 2014-04-18 19:27:32
    Temat: Re: aero2 - co za bezsens
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-14 11:13, Bydlę pisze:

    > A masz zgodę AERO2 na kupno osprzętu?
    > Bo to była twoja decyzja - i to ty ponosisz jej konsekwencje.

    Ale podjęta tylko i wyłącznie na podstawie regulaminu na usługę BDI. W
    normalnym państwie zadośćuczynienie od Żaka miałbym jak w banku.

    > Mi się przydaje - mimo że uprzednio miałem modem na przedłużaczu do
    > klawiatury.
    > Dałem w sklepie jakieś dwa piwa...

    A mi nie, na dodatek zapłaciłem za nią prawie 100zł, nie licząc kosztów
    przesyłki.

    > Prawo nie zabrania sprzedania nieużywanej rzeczy.

    Nie jestem handlarzem.

    > Czyli to nie jest problem.

    Problem, posiadając 10 sztuk modemów zmuszony byłem do kupna nowego,
    takiego który jest kompatybilny z usługą świadczoną przez p. Żaka.

    > Regulamin AERO2 nakazuje kupno takowego?
    > Cenę komptera też dodasz? Albo samochodu niezbędnego do nawigacji
    > samochodowej?

    Nie nakazuje, jednak jest konieczny, bo kabel od anteny zewnętrznej do
    modemu nie sięga z czubka dachu do komputera, koniecznością było
    postawienie na strychu routera bezprzewodowego, bo tylko tam sięga kabel
    anteny.

    > Coś ci się pomyliło - chyba że masz w umowie nakazy kupna czegoś.

    Nic się nie pomyliło, zostałem po prostu oszukany. Powiem szczerze,
    nawet nie mam żalu o to do p. Żaka, żal mam do tych co mu pozwalają na
    takie rzeczy. Czyli urzędników których utrzymuję ze swojej kieszeni.

    > I w tym sęk, czy odsianie blokujących dostęp jest zmianą umowy.
    > Urząd stwierdził, że nie.

    A jednak wszyscy wiemy że było/jest to jej złamanie...

    > A teraz do rzeczy:
    > w wersji złego AERO2 - masz prawo zerwać umowę
    > w wersji doberego AERO2 - masz prawo zerwać umowę.
    >
    > I to jest ciekawe, że nieważne jak podjedziesz do sprawy, to kończy
    > się to rezygnacją.

    Akurat ja dobrze rozumiem pana Brevika z Norwegii. Gdy tylko
    konsument/petent upomni się o swoje prawa to zaraz świński kwik o
    terroryzmie i wielkiej krzywdzie.. "demokracja", taka jej mać...