  • Data: 2014-04-15 00:11:17
    Temat: Re: aero2 - co za bezsens
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Bydlę" lig8rt$ah3$...@c...axelspringer.pl

    > Prawo nie zabrania sprzedania nieużywanej rzeczy.

    Nie zabrania tez odkupienia -- zatem bądź
    na tyle uprzejmy, aby odkupić od niego. :)

    Możesz też dopłacić za poszukiwanie stosownych informacji.

    > Coś ci się pomyliło - chyba że masz w umowie nakazy kupna czegoś.

    Tylko gówniarz tak postępuje, nie człowiek interesu.
    Nawet na wojnach obowiązują reguły -- Solorz po
    prostu gardzi ludźmi.

    "trwania meczu"...

    > I w tym sęk, czy odsianie blokujących dostęp jest zmianą umowy.
    > Urząd stwierdził, że nie.

    Dlatego I Trybun i ja wolimy ,,bojców kacapa'' niż popleczników Solorzowych. :)

    Gdy rodzice ludzi niepełnosprawnych chcą pieniędzy -- urzędnicy strzegą
    pieniędzy podatników!! [przed tymiż podatnikami?!] Ale gdy Solorz zabiera
    wspólne pieniądze, urzędnik nie wykazuje nadmiaru gorliwości.

    > A teraz do rzeczy:
    > w wersji złego AERO2 - masz prawo zerwać umowę
    > w wersji doberego AERO2 - masz prawo zerwać umowę.

    > I to jest ciekawe, że nieważne jak podjedziesz do sprawy, to kończy się to
    rezygnacją.

    I zostają urządzenia, których by człowiek nie kupił, gdyby nie Aero2.
    Zostaje zmarnowany czas na poznawanie ,,arkanów'' Aero2, jego sławnej
    blokady, niepewność -- pójdzie nie pójdzie... Dla kogoś, kto nie umie
    żyć -- JEST ?BOSKO, bo znów coś jest do roboty... Trzeba od nowa
    szukać lejków...

    Zanim się uporałem z Aero2 -- już go nie ma!
    Kupiłem tablet pod Aero2 w dniu, w którym Aero2
    zniknęło. Jeszcze dobrze nie przetestowałem tego
    tabletu.

    Gdy w tablecie szwankuje bateria -- mogę być podejrzewany o knowanie
    podszyte chęcią pozbycia się niezbyt potrzebnego tabletu... Same problemy!!!

    -=-

    Jedni ludzie problem widzą aż nazbyt wyraźnie -- inni ludzie
    udają, że nie ma problemu. Ci ostatni odwołują się do ,,prawa''
    i sprawiedliwości. ;) Powołują się na ,,wyższe wartości''
    (troskę o wykluczonych, którym dano zabawkę w postaci
    mozolnego wpisywania hasła, aby nie nudzili się) i nazywają
    się zbawcami ludzkości!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'