  • Data: 2009-05-28 08:44:09
    Temat: Re: ?adne buttony na stronie WWW
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze: poszukaj sobie w gógielu jak się włącza MIME w tym czymś
    > czego zamiast czytnika używasz, bo jesteś na dobrej drodze do szybkiego
    > wylądowania w paru KF-ach.

    Reinstalkę robiłem... nigdy nie pamiętam co mam ustawić w Outlook
    Exprerssie. Miałem UUencode , przestawiłem na MIME bez kodowania znaków. Czy
    tak ma być?

    > Po drugie: w takiej sytuacji uznaję że jest to błąd w projekcie i projekt
    > wraca do grafika.

    Nie, nie - nie ma żadnego projektu. Sytuacja jest przed-projektowa.
    Narysować można button jak się chce lecz to nie ma związku z tematem. Pytam
    o podejście jakie stosujecie przy realizacji buttonów gdyż chyba nie da się
    jednym tagiem zrobić buttona o zmiennej szerokości i wyraźnych granicach
    wizualnych.