  • Data: 2022-04-10 22:15:21
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.04.2022 o 17:22, _Master_ pisze:

    > Np. no limit na komórki a na stacjonarne bulisz.
    w moim przypadku no limity mają full wypas, na stacjonarne i mmsy - też
    no limit. ale mnie nie o to chodzi. Ty płacisz - Twoja kasa. ale nie
    nabijaj się, nie wyśmiewaj, tych co chcą oszczędzać. nawet nie dla 5
    złotych, ale dla samego istnienia konkurencji, dzięki której Ty płacisz
    30zł, a nie 60.
    kolejna sprawa, moim dzieciom, częściej telefon nie działa z powodu
    nienaładowania, a nie niemożności telefonowania. ładuję za grubszą kasę,
    a potem pakietami sami rządzą.
    No i same pakiety. masz no limit a wygadujesz ile? Bo mnie zazwyczaj
    wychodziło między 100-300 minut. no i pakiet na 300 minut 300smsów i 1gb
    netu kosztuje 9zł. a zapłacić 9zł a 30 razy paru członków rodziny - to
    już jest trochę kasy.

    ToMasz