  • Data: 2022-04-11 10:04:40
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 10 Apr 2022 12:07:23 +0200, Poldek wrote:

    > A więc z ciekawości sprawdziłem na szybko.
    > W Plusie za 3 numery w abonamencie bez telefonów i z cyrografem na 2
    > lata wychodzi 115 zł/mies.

    > W Plusie na kartę (oferta Plush) za 3 numery bez telefonów i bez
    > cyrografów wychodzi 75 zł/mies.

    W Plusie jakas promocja "dodatkowy numer za 1 zl".
    Ale znizka przez pol roku. Lub przez rok, jesli dobierzesz telefony
    "za złotówke".

    Swoja droga - moze zglosic do UOKiK ... zbyt skomplikowana ta oferta,
    nie wiadomo co, za ile ...

    Patrze jeszcze w Orange ... wyglada mi na to, ze abonamenty podrozały.
    40zl za 5GB, 50zl za 15GB
    Czyzby era taniejacych uslug sie skonczyła? Inflacja w koncu ...

    A jednoczenie w nju 29zl/20GB w dodatku rosnace ("masz za staz").

    J.