  • Data: 2011-02-11 17:00:12
    Temat: Re: abonament
    Od: "axel" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ij3igv$eev$1@news.onet.pl...

    > Ustawa nie mówi o skrzynce, a o urządzeniu, którego główną funkcją jest
    > odbiór programów radiofonicznych lub telewizyjnych :-).

    Nie przyjmij mojej repliki jako złośliwości i że się czepiam, lecz:
    ....jak zwał tak zwał !....ale nadal chodzi w tej ustawie o posiadanie samej
    martwej rzeczy=urządzenia do odbioru....a NIE O RZECZYWISTY ODBIÓR
    sygnału=programu(-ów) !!!!
    Czy zabronione jest samo posiadanie martwej - lecz gotowej do użycia -
    rzeczy....chyba nie !!!! Gdzie i na jakiej podstawie w gospodarce rynkowej
    należy opłacać stałą, comiesięczną opłatę za samą chęć do skorzystania z
    usługi....np. kupiłem i mam telewizor tylko po to, by "szpanować" przed
    znajomymi !

    > Z tym "tylko raz" to chyba się trochę zagalopowałeś :-). Ja pobieram co
    > miesiąc ;-)

    Tutaj chyba źle mnię zrozumiałeś, otóż:

    Uważam, że płacąc comiesięczny abonament np. 54 zł/m-c za odbiór TVSAT, w
    tym za ZAKODOWANĄ TVP, część tego abonamentu tj. 17,15 zł mój operator jest
    zobowiązany ODPROWADZAĆ na konto TVP !!!!!! W związku z tym, DLACZEGO mam
    jeszcze PO RAZ DRUGI płacić tę samą kwotę wprost na konto TVP ?!
    Dowód:

    * przed wielu już laty(?) przekaz TVP przez satelity czyli TVSAT był NIE
    ZAKODOWANY i dostarczany darmo do wszystkich operatorów a opłata
    abonamentowa np. w Cyfrze+ wynosiła wtedy tylko 35 zł/m-c....i tak to było
    przez kilka lat...
    * w którymś momencie(?)...TVP zażądała opłat od operatorów i wtedy wszyscy
    operatorzy ZAKODOWALI wszystkie kanały TVP iiiii.....natychmiast PODNIEŚLI
    ABONAMENT o co najmniej 17 zł, jako warunek odkodowania tych kanałów !!!!!

    I to miałem na myśli, pisząc że za daną usługę płaci się TYLKO RAZ !

    Pozdr.:

    axel