  • Data: 2011-02-12 09:59:14
    Temat: Re: abonament
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...... a my, ta cała olbrzymia reszta
    > społeczeństwa....bogacze....musimy płacić PODWÓJNIE
    > (!!!!!) za oglądanie TVP:

    Ty ciągle wychodzisz z założenia że płacisz podwójnie :-).
    Uważasz że podwyżka abonamentu Cyfry = opłata dla TVP. A to
    niekoniecznie tak jest :-). Uważasz że platforma dostaje
    kanał za darmo? Że sprzęt do retransmisji, dzierżawa pasma
    na transponderze nic nie kosztuje?

    > * pierwszy raz - abonament wprost na konto TVP
    > * drugi raz - też abonament, lecz na konta w/w "biedaków"
    > i innych im podobnych...

    Tylko że te biedaki też ponoszą koszty retransmisji tych
    programów, czego raczysz nie zauważać ;-). Oczywiście ja ich
    nie bronię, skądże znowu. Uważam tylko że analizujesz rzecz
    bardzo płytko... Podobnie uważa pewna część moich abonentów.
    Oni twierdzą że skoro TVP czy np. TVN jest nadawany
    naziemnie to nie powinni nic płacić za odbiór ich przez TVK.
    A na dodatek mieć TVN w pakiecie socjalnym ;-)

    > Lecz jeśli mam umowę z jakimś operatorem (retransmitującym
    > w czasie rzeczywistym TVP) i systematycznie opłacam u
    > niego abonament, to winno to być uznane jako NORMALNE
    > OPŁACANIE ABONAMENTU !!!! Ot i wsio.....

    Tak naprawdę nie byłoby z tym większego problemu :-). Tylko
    wtedy miałbyś o te 18 czy 20 zł wyższy abonbament u
    operatora. I tyle...