  • Data: 2011-02-12 09:06:18
    Temat: Re: abonament
    Od: "axel" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ij3r4g$cos$1@news.onet.pl...

    > Broń Boże ;-))). Normalnie rozmawiamy.
    >
    > Myślę że w wielu krajach. Np. w UK ;-)

    Nadal jednakże mam wątpliwości....czy jeśli inni robią coś żle czy " nie tak
    jak logika nakazuje " to czy my MUSIMY to naśladować....zwłaszcza w
    kontekście, jak niżej:

    > A dlaczego jest zobowiązany? Nadinterpretujesz chyba trochę

    .....hmmmmmm..... chcesz nam przez to powiedzieć że: Rywin , Walter i
    Solorz - jako biedacy, żyjący na granicy ubóstwa - są zwolnieni z opłat
    abonamentowych i otrzymują sygnał TVP do swoich platform.....ZA DARMO !!!!!
    ....aby mogli zarobić chociaż na zupę....patrz na wyniki finansowe ich firm
    pod adresem: http://www.rynek.bizzone.pl/Wyniki_finansowe_firm
    * Cyfrowy Polsat...."tylko" 278 mln zł zysku netto za 3 kwartały b.r.
    * TVN ...."zaledwie" 421 mln zł zysku netto za 3 kwartały b.r.
    Jakoś nie chce mi się uwierzyć w to, że TVP nie bierze od nich opłaty...bo
    jeśli tak, toooooooo.....jest to malwersacja...okradanie na wielką skalę
    państwa (wszak TVP jest państwowa !).....dlaczego tym jeszcze nie zajęła się
    prokuratura, policja, uop......

    ...... a my, ta cała olbrzymia reszta społeczeństwa....bogacze....musimy
    płacić PODWÓJNIE (!!!!!) za oglądanie TVP:
    * pierwszy raz - abonament wprost na konto TVP
    * drugi raz - też abonament, lecz na konta w/w "biedaków" i innych im
    podobnych...

    Jestem oczywiście przeciwny KRADZIEŻY sygnału czy oglądaniu TVP (np. TV
    naziemnej)=korzystaniu z usługi, ZA DARMO !!
    Lecz jeśli mam umowę z jakimś operatorem (retransmitującym w czasie
    rzeczywistym TVP) i systematycznie opłacam u niego abonament, to winno to
    być uznane jako NORMALNE OPŁACANIE ABONAMENTU !!!! Ot i wsio.....

    Pozdr.:

    axel