  • 121. Data: 2012-02-29 13:24:14
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    [...]

    > takim cudem jak ludzie wydawali więcej niż zarabiali.

    I to jest własnie jeden z wielkich cudów komuny. Kiedyś była taka
    fajna lista...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 122. Data: 2012-02-29 13:32:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-29 12:10, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > Kiedy? W latach 60-tych? Bo w 80-tych juz było trudno spotkać
    > furmankę...

    Chyba u Ciebie...
    Wychowałem się na Lubelszczyźnie i na początku lat 80 było ich cała masa
    - nawet w 90 było tego jeszcze sporo (choć na drogach już nie - na
    polach tak).

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 123. Data: 2012-02-29 13:39:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    > Chyba u Ciebie...

    Ano, u mnie.

    > Wychowałem się na Lubelszczyźnie i na początku lat 80 było ich cała masa
    > - nawet w 90 było tego jeszcze sporo (choć na drogach już nie - na
    > polach tak).

    Czyli nawet kapitalizm tam nie pomógł? Autentycznie widziałeś orkę
    konną? Bo ja ostatnie prace rolne koniem to widziałem chyba na
    początku lat 70-tych - żniwiarką (maszyna jeszcze prostsza od
    snopowiązałki - tylko ścina) konną ktoś się bawił.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 124. Data: 2012-02-29 14:09:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 Feb 2012 12:10:06 +0100, RoMan Mandziejewicz

    > Jasne. A Religa przeszczepu dokonał na Księżycu.

    Pewnie lepiej byłoby na księżycu, tam było czyściej niż w polskich
    szpitalach. Dlatego własnie Religa, owszem zrobił przeszczep, ale pacjent
    zszedł na sepsę. Czyli standardowo, operacja się udała, pacjent nie żyje.
    Pewnie dlatego, że operację robili brudnym skalpelem, narkozę strzykawką
    wielorazową (bo te jednorazowe z Madagaskaru strasznie długo płynęły).
    Jedyne czego było wtedy pod dostatkiem, to gazy łzawiązej.

    --
    Pozdor Myjk

  • 125. Data: 2012-02-29 14:31:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > początku lat 70-tych - żniwiarką (maszyna jeszcze prostsza od
    > snopowiązałki - tylko ścina) konną ktoś się bawił.
    Wiele chyba zależy od rejonu. Opole to nie to samo Bielsk Podlaski i to
    nie tylko ze względu na liczbę mieszkańców.

    Maciek

  • 126. Data: 2012-02-29 14:54:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-29 13:39, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Czyli nawet kapitalizm tam nie pomógł? Autentycznie widziałeś orkę
    > konną? Bo ja ostatnie prace rolne koniem to widziałem chyba na

    Tak, choć orka to nie to samo co furmanka - ostatnio może pod koniec 70,
    jak jeszcze na wieś jeździłem do Babci :)

    > początku lat 70-tych - żniwiarką (maszyna jeszcze prostsza od
    > snopowiązałki - tylko ścina) konną ktoś się bawił.

    A taki sprzęt to widziałem całkiem niedawno - z 5 lat temu jak się nie
    mylę - przejazdem w Kieleckim - wróć - Świętokrzyskim :)

  • 127. Data: 2012-02-29 15:52:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciek,

    > Wiele chyba zależy od rejonu. Opole to nie to samo Bielsk Podlaski i to
    > nie tylko ze względu na liczbę mieszkańców.

    Opole, to małe miasto ale Opolszczyzna to faktycznie bogaty region.
    Pod moimi rolnik ma kilkadziesiąt arów - opłaca mu się kombajnem parę
    kilometrów jechać, żeby z tego spłachetka zebrać...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 128. Data: 2012-02-29 16:48:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/02/2012 13:09, Myjk wrote:
> [...]
    > wielorazową (bo te jednorazowe z Madagaskaru strasznie długo płynęły).
    > Jedyne czego było wtedy pod dostatkiem, to gazy łzawiązej.

    Dodajmy jeszcze, że w zgniłych, kapitalistycznych Stanach takie operacje
    przeprowadzano już od 1967 roku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 129. Data: 2012-02-29 18:23:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 29 Feb 2012 12:18:35 +0100, Sebastian Kaliszewski wrote:

    > Jesteś pewien?

    Sądzę że Białoruś nie miałaby interesu w dopłacniu do paliwa które wywożą
    od nich Polacy i w przypadku gdyby do paliwa dopłacali, to wprowadziliby
    ograniczenia sprzedaży i w wywozie za granicę.

  • 130. Data: 2012-02-29 19:41:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Sądzę że Białoruś nie miałaby interesu w dopłacniu do paliwa które wywożą
    > od nich Polacy i w przypadku gdyby do paliwa dopłacali, to wprowadziliby
    > ograniczenia sprzedaży i w wywozie za granicę.

    Wiesz, waluty nie śmierdzą, a oni ich potrzebują jak kania dżdżu.