  • 1. Data: 2012-02-25 10:23:56
    Temat: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Ostatnio jak pisałem było po 2,30 teraz niespodzianka kurs dolara spadł
    i paliwko jest po 2,13, a u nas jak zwykle kurs dolara w dół ceny paliw
    w górę

    1USD = 3,10 zł

    1 litr 92 oktanowej = 5700 rubli

    1 USD = 8300 rubli

    8300/3,1 = 2677 rubli za 1 zł

    5700/2677 = 2,13 za 1 litr paliwa

    pozdrawiam myślących

    gregor

  • 2. Data: 2012-02-25 10:37:58
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio jak pisałem było po 2,30 teraz niespodzianka kurs dolara spadł i
    > paliwko jest po 2,13, a u nas jak zwykle kurs dolara w dół ceny paliw w
    > górę

    Ile razy mniej Białorusini zarabiają od średniej krajowej 4015,37 zł.?

  • 3. Data: 2012-02-25 11:05:26
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-25 10:23, gregor pisze:
    > Ostatnio jak pisałem było po 2,30 teraz niespodzianka kurs dolara spadł
    > i paliwko jest po 2,13, a u nas jak zwykle kurs dolara w dół ceny paliw
    > w górę
    > pozdrawiam myślących
    Ale nad czym tu myśleć? Trzeba się jak najszybciej przeprowadzać! :->

    Maciek

  • 4. Data: 2012-02-25 11:19:43
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-02-25 10:37, jerzy.n pisze:

    > Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ile razy mniej Białorusini zarabiają od średniej krajowej 4015,37 zł.?

    No tak a Niemcy zarabiaja 4krotnie więcej a paliwo w tej samej cenie, co
    za argument, tu chodzi o to, że w Tuskmenistanie nas dymają

    gregor

  • 5. Data: 2012-02-25 11:22:22
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Maciek napisał(a):
    > Ale nad czym tu myśleć? Trzeba się jak najszybciej przeprowadzać! :->
    No... To jest dowód na myślenie LOL
    Jak Ci pies nasra w mieszkaniu, zmieniasz mieszkanie?
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2012-02-25 11:23:56
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    gregor napisał(a):
    > pozdrawiam myślących

    "... Kupiłem auto z dużym zbiornikiem i jeżdżę do Rosji po paliwo. Sprzedaję je
    zaufanym klientom,
    ale i tak nie nadążam z zamówieniami. Zarabiam nawet trzy i pół tysiąca złotych
    miesięcznie..."

    http://finanse.wp.pl/kat,104492,title,Tankuj-w-Rosji
    -i-zarabiaj-3-tys,wid,13989656,wiadomosc_prasa.html?
    ticaid=1dfbc&_ticrsn=3#czytajdalej

    http://u.42.pl/2I1B

    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2012-02-25 11:59:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-02-2012 10:23, gregor pisze:
    > Ostatnio jak pisałem było po 2,30 teraz niespodzianka kurs dolara spadł
    > i paliwko jest po 2,13, a u nas jak zwykle kurs dolara w dół ceny paliw
    > w górę

    No zajebiście, niedługą będą żreć to paliwo jak ceny żywności dalej tak
    będą szły w górę.

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 8. Data: 2012-02-25 12:12:17
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-02-25 11:59, DoQ pisze:

    > No zajebiście, niedługą będą żreć to paliwo jak ceny żywności dalej tak
    > będą szły w górę.

    No tak lepiej zrobić ściepę dla Tuskaszenki na loty do Sopotu by mógł
    pobiegać

    gregor

  • 9. Data: 2012-02-25 12:20:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-02-2012 12:12, gregor pisze:

    > No tak lepiej zrobić ściepę dla Tuskaszenki na loty do Sopotu by mógł
    > pobiegać

    Tusk ma udziały w koncernach paliwowych? Dobrze się czujesz?
    No i dlaczego nie wspominasz o cenach żywności na Białorusi?

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 10. Data: 2012-02-25 12:30:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-25 11:22, Krzysztof 45 pisze:
    > No... To jest dowód na myślenie LOL
    > Jak Ci pies nasra w mieszkaniu, zmieniasz mieszkanie?
    Racja! Trzeba zamienić Tuska na Łukaszenkę! :->

    Maciek