  • Data: 2002-11-05 02:04:05
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: "Damian Barczyk" <b...@p...pl[nospam]> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy sciaganie np. darmowych filmow niezaleznych producentow to lamanie
    > prawa? Przeciez przez programy p2p mozna sciagac praktycznie wszystko, nie
    > tylko materialy chronione prawem autorskim.
    darmowe filmy niezaleznych producentow to jest hmm ok 0.1% calego ruchu na
    kazaa
    wiec na takie filmy to nie ma sprawy lacze sei znajdzie

    pozatym w umowie czesto jest podpunkt o wykorzystaniu lacza
    w sumie z kazdym userem ktory zaczyna kombinowac, stawiac NAT na swoim
    komputerze i udosepniac lacze dalej i takieinne roziwazywana jest uwowa iu
    ten system sie sprawdza wiecej uzytkownikow strace z powodow wolnych lacze
    jak zostawie takiego kogos w sieci

    co do kazaaa i innych sciagaczy
    mam taka zasade w sieci ze w czasie dnia piorytet maja poczta,www,ssh
    wszelkie sciagacze maja przyciety transfer
    w nocy przycinanie transferu jest zdejmowane
    i kazdy moze ciagnac na maxa

    ostatnio zrobilem niestety wyjatek dla kazaa jest zablokowana
    jak klienci dzwonia z pytaniami polecam alternatywne moetody scigania i
    wskazuej programy
    DC,edonket,audiogalaxu itd...
    stalo sie to z powodu kupy trojanow,backdorow,wirusow ktory scigali mi
    klienci z kazyy(oraz calego tego spyware bo malo kto uzywal kazaalite)
    i potem hotline sie urywal bo internet mi nie dziala patrze a u goscia pare
    trojanow i jeszcze ma otwartych 30 polaczen do kazaa
    najgorci sa wlasnie tacy co liczyc nie umieja; na przyklad:
    "dzwoni do mnie klient i mowi ze mu internet wolno dziala zagladam w iptraf
    i juz wiem co jest:)
    pytam sie czym sie to objawia a on strony mi wolna chodza i w kazaa mam
    tylko 5kB/s
    a ja sie pytam a ile masz tych polaczen po 5kB/s a on hmm ze 30 to no to
    zsumuj sobie je wszystkie do kupy i juz widzisz
    jak obciazasz lacze"
    - nic dodac nic ujac

    --
    Damian Barczyk