    From: MSZ <d...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Date: Tue, 5 Nov 2002 02:00:23 +0000 (UTC)

    Dnia 2002-11-04 15:28, Użytkownik
    c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl napisał:

    > w tym wypadku powiem tak: pan admin chce, sobie sciagnac maila i miec
    > mozliwosc pracy z ssh bez lagów rzedu 10 sekund... ograniczanie
    > pasma... heh... moze jestem lama na tym polu, ale na razie nie wiem,
    > jak skutecznie ograniczac ruch, gdy 20 userów zapuszcza po 50 sesji
    > kazyy kazdy i wiekszosc z tych sesji leci na portach typu 80...

    Po pierwsze primo ;-) to podejście autorów nowej kazy (czy jak to się ma
    odmieniać po polsku) wynika wprost z reakcji userów tego wynalazku na
    prostackie blokowanie portów. Poskarżyli się producentowi, a ten postąpił
    zgodnie z zasadą "klient nasz pan".

    Po drugie, jak nie idzie z przycinaniem to można podejść do tematu od
    drugiej strony, dać priorytet na usługi popierane.

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off is a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)