  • Data: 2013-04-16 01:23:44
    Temat: Re: a moze elektryczny
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.04.2013 hisjusz <h...@w...pl> napisał/a:

    > Dobrze. Podaj konkretny link do źródła w temacie o którym mówisz bez
    > ciągnięcia za uszy! Obiecuje doczytać.

    Z tym będzie problem bo literatury dużo, a ekonomia nie jest do końca
    nauką, a bardziej zespołem wierzeń wynikających z przekonań
    filozoficznych. Należało by od początku a życie krótkie.
    Idąc na skróty to kolejno: Kopernik(ten), John Locke, Adam Smith,
    Claude Frédéric Bastiat, potem znowu na skróty i Ludwig von Mises,
    Friedrich August von Hayek, John Maynard Keynes, UWAGA teraz trzeba
    wybrać samemu czerwoną lub niebieską pigułkę. Jak się zdecydujesz sam
    dobierzesz bardziej współczesną literaturę i byle kto Ci nie podskoczy
    na Usenecie z ekonomii.

    > Pokój na świecie
    No ba, tylko co na to interwencjoniści?;)

    --
    kakmaratgmaildotcom