  • 11. Data: 2009-02-08 19:24:27
    Temat: Re: a jednak 125 ;]
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > ogólnie 125 to mniejsze zło:) bo np. w podjazdach żeby dać rade na tym
    > trzeba zaciąć gaz i iść pełną kur....( jak to mawiają starożytni górale )
    > żeby dolecieć na góre a w czteropaku jak np 450 mało ważne czy II czy III
    > idzie jak ciągnik wręcz emerycko:) Mnie chodzi bardziej o to że 125 jest

    Już się nie mogę doczekać jak ruszę moją maszyną w teren. Uwielbiam tą
    pozycje na moto, to uczucie orania gleby i to wchodzenie w zakręty. Owszem,
    mam motocykl szosowy i lubię go, ale marzenie to własnie cross

    > bardziej wymagajaca i więcej uczy a 4ipół ........ cóż siadasz i
    > jedziesz.....wszędzie. Róznica jest gównie w reakcji na gaz czyli ile
    > odwiniesz tyle masz w kole w czteropaku a w secie jak się nie wykręci to
    > jest tylko kaszel i buczenie:)

    3 razy jezdziłem (raz na jezdzie testowej przed kupnem) i za każdym razem po
    odpaleniu i lekkim zagrzaniu przy probie ruszenia zdychał :] jednak jestem
    przyzwyczajony torche że ciągnei od dołu. Muszę się przestawić. Pozniej
    juz jest ok i nawet pokręciłem się na małej 8 orając pobliską łąke.Ale bez
    butów nie ma szaleństw. Poza tym, jak mówiłem, musze moto sobie odszykować.
    Poza tym po tym jeżdzeniu to dziś z gorączą siedze w domu :|

    > ale ogólnie dobry wybór, jedyne co bym ci polecił to zrobić dobrze zawias
    > bo pewnie jest typowo MXowy a taki w enduro troche ręce upala

    Tego jeszcze nie miałem okazji przetestować, bo wciąż jestem pod wrażeniem
    jak to wybiera dziurska.

  • 12. Data: 2009-02-08 19:50:44
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    metalbeast pisze:
    > W sumie wymiana uszczelniaczy to pare godzin roboty...
    A to zależy ilu kumpli w garażu i ile browara jest pod ręką ;-)
    Z pomocą jednego kolegi na szybko, to jakaś godzinka przy całym
    zawieszeniu przednim.
    Osobiście jednak wolę to pierwsze rozwiązanie bez pośpiechu :-)

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 13. Data: 2009-02-08 20:26:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-07 18:28:29 +0100, "Mustafa" <M...@b...xx> said:

    > - kara do UFG za jazdę pojazdem bez OC - 3500zł

    Doprawdy?

    http://www.ufg.pl/file_download.php?id=49

    Zerknij w jakieś źródła, zanim zaczniesz straszyć takimi horrorami.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 14. Data: 2009-02-08 22:02:34
    Od: AlF <s...@g...com>

    Rafał Tomaszewski wrote:
> [...]
    > żeby dolecieć na góre a w czteropaku jak np 450 mało ważne czy II czy III

    a czemu 250? To jest wlasnie to co ja chce zanakupic. jakas uzywana
    paroletnia YZ250F. idealna na moje 100kg.

    Pozdr, A.

  • 15. Data: 2009-02-09 11:06:29
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Mustafa pisze:

    > W wersji super hardcore to jest:
    > - mandat kilka stówek
    > - kara do UFG za jazdę pojazdem bez OC - 3500zł

    Nie ma takiego miasta POJAZD, w tabeli kar sa osobne stawki dla
    samochodow osobowych, ciezarowych i autobusow oraz pozostalych pojazdow.

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 16. Data: 2009-02-09 11:57:24
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Nie ma takiego miasta POJAZD, w tabeli kar sa osobne stawki dla
    > samochodow osobowych, ciezarowych i autobusow oraz pozostalych pojazdow.

    Jest tylko Lądek - Lądek Zdrój :)

    No fakt, ale i tak kasa niemała......