    From: "metalbeast" <p...@-...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: a jednak 125 ;]
    Date: Sun, 8 Feb 2009 20:24:27 +0100

    > ogólnie 125 to mniejsze zło:) bo np. w podjazdach żeby dać rade na tym
    > trzeba zaciąć gaz i iść pełną kur....( jak to mawiają starożytni górale )
    > żeby dolecieć na góre a w czteropaku jak np 450 mało ważne czy II czy III
    > idzie jak ciągnik wręcz emerycko:) Mnie chodzi bardziej o to że 125 jest

    Już się nie mogę doczekać jak ruszę moją maszyną w teren. Uwielbiam tą
    pozycje na moto, to uczucie orania gleby i to wchodzenie w zakręty. Owszem,
    mam motocykl szosowy i lubię go, ale marzenie to własnie cross

    > bardziej wymagajaca i więcej uczy a 4ipół ........ cóż siadasz i
    > jedziesz.....wszędzie. Róznica jest gównie w reakcji na gaz czyli ile
    > odwiniesz tyle masz w kole w czteropaku a w secie jak się nie wykręci to
    > jest tylko kaszel i buczenie:)

    3 razy jezdziłem (raz na jezdzie testowej przed kupnem) i za każdym razem po
    odpaleniu i lekkim zagrzaniu przy probie ruszenia zdychał :] jednak jestem
    przyzwyczajony torche że ciągnei od dołu. Muszę się przestawić. Pozniej
    juz jest ok i nawet pokręciłem się na małej 8 orając pobliską łąke.Ale bez
    butów nie ma szaleństw. Poza tym, jak mówiłem, musze moto sobie odszykować.
    Poza tym po tym jeżdzeniu to dziś z gorączą siedze w domu :|

    > ale ogólnie dobry wybór, jedyne co bym ci polecił to zrobić dobrze zawias
    > bo pewnie jest typowo MXowy a taki w enduro troche ręce upala

    Tego jeszcze nie miałem okazji przetestować, bo wciąż jestem pod wrażeniem
    jak to wybiera dziurska.