eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytempomat i tempomat aktywnyRe: a jak wygląda hamowanie silnikiem
  • X-Received: by 10.50.36.99 with SMTP id p3mr242725igj.4.1368530373345; Tue, 14 May
    2013 04:19:33 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.36.99 with SMTP id p3mr242725igj.4.1368530373345; Tue, 14 May
    2013 04:19:33 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!l3no5880660qak.0!news-out.go
    ogle.com!y6ni29564qax.0!nntp.google.com!m7no5959681qam.0!postnews.google.com!gl
    egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 14 May 2013 04:19:32 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <f...@y...googlegroups.com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=101.163.1.1;
    posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
    NNTP-Posting-Host: 101.163.1.1
    References: <kmddq2$5bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@g...com>
    <kmdl6n$o3v$1@news.task.gda.pl> <8pt11pzwgs01$.dlg@rower.power.pl>
    <kmfhov$7oj$1@news.task.gda.pl> <g...@r...power.pl>
    <e...@g...com>
    <1...@r...power.pl>
    <518d532a$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <fqw7m07uebhg$.dlg@rower.power.pl>
    <3...@g...com>
    <1...@r...power.pl> <kmkotm$kv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <6...@g...com>
    <5...@i...googlegroups.com>
    <9...@g...com>
    <f...@y...googlegroups.com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: a jak wygląda hamowanie silnikiem
    From: Iguan_007 <i...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 14 May 2013 11:19:33 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491942
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tuesday, May 14, 2013 8:18:26 PM UTC+10, PJ wrote:
    > //O zmianie w trybie sekwencyjnym nie wspominalem bo mowilem o
    > automatycznym zmienianiu biegow.
    >
    > czyli jak jest sekwencja to jest git ? o jakiej skrzyni konkretnie
    > piszesz ?

    Oczywiscie przy sekwencyjnej sprawa wyglada inaczej. Mowilem o tradycyjnym automacie.
    Moj blad, powinienem sprecyzowac.


    > //1,2 i 3 tez wiele w dynamiczniejszej jezdzie nie pomoga - bo to ze
    > ograniczysz skrzynie nie oznacza ze dobierze ona dobry bieg przed
    > zakretem.

    > oczywiscie ze nie dobierze bo niby jak mialaby to zrobic ? od tego
    > jest kierowca

    Chodzi mi o to, ze w manualnej mozesz wybrac dokladnie moment kiedy chcesz miec
    konkretny bieg i na jakich obrotach chcesz przejsc zakret. W automacie mozesz sobie
    zrzucic na to 2 czy 3 ale juz samego momentu redukcji czy obrotow silnika nie
    kontrolujesz. Pomijajac fakt ze w wielu skrzyniach komputer moze pozniej zmienic na
    inny bieg niz sobie tego zyczyles. Jezdze i automatem i manualem. Automat
    (tradycyjny) nie ma szans na kretych gorskich drogach. Redukcje na 2/3 pomagaja ale
    w porownaniu z manualem to i tak lipa.

    > //Pomoze z gory ale jak _manualnie_ na to 1,2,3 zmienisz. No i do
    > hamowania jak w manualu to tam daleko.

    >
    > powtarzam ze sa rozne skrzynie, niektore redukuja szybciej niektore
    > wolniej,

    Moim zdaniem to nie jest tylko kwestia "redukcji" a bardziej momentu redukcji,
    mozliwosci uzycia sprzegla, utrzymania konkretnego biegu czy obrotow. Nie chce sie
    tutaj sprzeczac, po prostu widze ze na kretych drogach "czucie" samochodu z reczna
    skrzynia jest zdecydowanie lepsze.


    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:
    http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia
    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: