eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytempomat i tempomat aktywnyRe: a jak wygląda hamowanie silnikiem
  • X-Received: by 10.49.72.130 with SMTP id d2mr2321388qev.42.1368526706100; Tue, 14 May
    2013 03:18:26 -0700 (PDT)
    MIME-Version: 1.0
    X-Received: by 10.49.72.130 with SMTP id d2mr2321388qev.42.1368526706100; Tue, 14 May
    2013 03:18:26 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!l3no5838755qak.0!news-out.google.com!y6ni29564qax.0!nntp.google.com!m7no
    5917746qam.0!postnews.google.com!y5g2000vbg.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 14 May 2013 03:18:26 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y5g2000vbg.googlegroups.com; posting-host=195.124.114.42;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 195.124.114.42
    References: <kmddq2$5bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@g...com>
    <kmdl6n$o3v$1@news.task.gda.pl> <8pt11pzwgs01$.dlg@rower.power.pl>
    <kmfhov$7oj$1@news.task.gda.pl> <g...@r...power.pl>
    <e...@g...com>
    <1...@r...power.pl>
    <518d532a$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <fqw7m07uebhg$.dlg@rower.power.pl>
    <3...@g...com>
    <1...@r...power.pl> <kmkotm$kv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <6...@g...com>
    <5...@i...googlegroups.com>
    <9...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;
    .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET
    CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E),gzip(gfe)
    Message-ID: <f...@y...googlegroups.com>
    Subject: Re: a jak wygląda hamowanie silnikiem
    From: PJ <p...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 14 May 2013 10:18:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491936
    [ ukryj nagłówki ]

    //O zmianie w trybie sekwencyjnym nie wspominalem bo mowilem o
    automatycznym zmienianiu biegow.

    czyli jak jest sekwencja to jest git ? o jakiej skrzyni konkretnie
    piszesz ?

    //1,2 i 3 tez wiele w dynamiczniejszej jezdzie nie pomoga - bo to ze
    ograniczysz skrzynie nie oznacza ze dobierze ona dobry bieg przed
    zakretem.

    oczywiscie ze nie dobierze bo niby jak mialaby to zrobic ? od tego
    jest kierowca

    //Pomoze z gory ale jak _manualnie_ na to 1,2,3 zmienisz. No i do
    hamowania jak w manualu to tam daleko.

    powtarzam ze sa rozne skrzynie, niektore redukuja szybciej niektore
    wolniej, jezdze na ASB z sekwencja i w terenie pagorkowatym trzeba
    czasami popchnac +- bo sie gubi

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: