-
X-Received: by 10.49.72.130 with SMTP id d2mr2321388qev.42.1368526706100; Tue, 14 May
2013 03:18:26 -0700 (PDT)
MIME-Version: 1.0
X-Received: by 10.49.72.130 with SMTP id d2mr2321388qev.42.1368526706100; Tue, 14 May
2013 03:18:26 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!l3no5838755qak.0!news-out.google.com!y6ni29564qax.0!nntp.google.com!m7no
5917746qam.0!postnews.google.com!y5g2000vbg.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 14 May 2013 03:18:26 -0700 (PDT)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: y5g2000vbg.googlegroups.com; posting-host=195.124.114.42;
posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
NNTP-Posting-Host: 195.124.114.42
References: <kmddq2$5bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@g...com>
<kmdl6n$o3v$1@news.task.gda.pl> <8pt11pzwgs01$.dlg@rower.power.pl>
<kmfhov$7oj$1@news.task.gda.pl> <g...@r...power.pl>
<e...@g...com>
<1...@r...power.pl>
<518d532a$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
<fqw7m07uebhg$.dlg@rower.power.pl>
<3...@g...com>
<1...@r...power.pl> <kmkotm$kv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<6...@g...com>
<5...@i...googlegroups.com>
<9...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;
.NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET
CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E),gzip(gfe)
Message-ID: <f...@y...googlegroups.com>
Subject: Re: a jak wygląda hamowanie silnikiem
From: PJ <p...@g...com>
Injection-Date: Tue, 14 May 2013 10:18:26 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491936
[ ukryj nagłówki ]//O zmianie w trybie sekwencyjnym nie wspominalem bo mowilem o
automatycznym zmienianiu biegow.
czyli jak jest sekwencja to jest git ? o jakiej skrzyni konkretnie
piszesz ?
//1,2 i 3 tez wiele w dynamiczniejszej jezdzie nie pomoga - bo to ze
ograniczysz skrzynie nie oznacza ze dobierze ona dobry bieg przed
zakretem.
oczywiscie ze nie dobierze bo niby jak mialaby to zrobic ? od tego
jest kierowca
//Pomoze z gory ale jak _manualnie_ na to 1,2,3 zmienisz. No i do
hamowania jak w manualu to tam daleko.
powtarzam ze sa rozne skrzynie, niektore redukuja szybciej niektore
wolniej, jezdze na ASB z sekwencja i w terenie pagorkowatym trzeba
czasami popchnac +- bo sie gubi
P.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.05.13 13:19 Iguan_007
- 14.05.13 14:00 PJ
- 14.05.13 14:14 Tomek
- 14.05.13 14:15 Iguan_007
- 14.05.13 14:54 PJ
- 14.05.13 15:41 Iguan_007
- 15.05.13 10:04 PJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=