  • Data: 2024-09-21 21:14:29
    Temat: Re: Żyrandol w wersji ze ściemnianiem.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > Aż tak źle nie było, u mnie wykryli wcześnie. Potem wżerałem PAS trzy
    > razy dziennie po garść tabletek. Skutecznie. Jedynym efektem było, że
    > kiedy znajomemu potrzebna była krew, poszedłem do stacji krwiodawstwa
    > i się przyznałem. Wyrzucili mnie.

    Małym obrazkiem wykryli? Wszystkich nas tak badali, wezwania na okresową
    fotkę były obowiązkowe, pod groźba kary. Ale koledze wykryli jak już pluł
    krwią. PAS też wżerał, ale jak mu powiedzieli, ile zastrzyków dostanie,
    to wziął kartkę papieru tej wielkości, by się na niej zmieściły cztery
    litery. Potem zrobił długopisem tyle kropek, ile igieł. Gęsto było, widok
    trochę załamywał. W ogóle wtedy sporo ludzi chorowało, sam znałem kilku.
    Teraz ani jednego.

    Rentgen robili też przed komisją wojskową. Krążyły rady, że warto sobie
    w klatę wetrzeć grafitowy pył z temperowanego ołówka.

    Jarek

    --
    -- Najlepiej -- mówił jakiś głos od drzwi -- zastrzyknąć sobie nafty
    pod skórę na ręku. Mój bratanek miał takie szczęście, że mu amputowali