  • Data: 2012-06-16 10:34:27
    Temat: Re: Żył ze stłuczek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Jun 2012 01:10:30 +0200, Michoo napisał(a):

    > Wiesz, jeżeli będzie po jednej stronie sali sądowej on - biedna ofiara
    > 60 kolizji a o drugiej stronie "oni", zeznający pokroju:
    > - "miałem wrażenie, że mnie wpuszcza a on nagle ruszył..."

    Wrazenie. No to mial zle wrazenie i ja mam byc temu winien ?
    A ja tylko jechalem przepisowo 50km/h :-)

    > - "machnął mi ręką a potem pojechał..."

    nie pamietam wysoki sadzie, ale moze nos mnie swedzial :-)

    Ja bym tam swiatlami blyskal :-)

    > - "gdy nieprzepisowo zjeżdżałem usłyszałem jak przyspiesza..."
    > ... i przyznałem się do sprawstwa, bo nie miałem świadków i
    > minimalizowałem stratę (koszt mandatu).
    > To adwokat będzie mógł co najwyżej wnioskować o niski wyrok.

    Zawnioskowac o wizje lokalna, sprawdzic czy swiadek dobrze slyszy
    przyspieszanie, a przede wszystkim wypytac jak to bylo z tym NIEPRZEPISOWYM
    zjezdzaniem :-P

    > W pojedynczym przypadku masz jeden przeciw jednemu, tu masz jeden
    > przeciw kilkudziesięciu.
    > Ja nic. Od rozstrzygania jest sąd. I mam nadzieję, że na podstawie
    > materiału dowodowego udupi oszusta.

    To zacznie pisac adwokat apelacje. Pierwszy skazany na podstawie
    statystyki. Jak 5 razy wygram w totka, to tez mnie skaza za nadmierne
    szczescie ?
    Nie mowie ze nie powinni sledztwa prowadzic, bo takie rzeczy sie nie
    zdarzaja :-)

    J.