  • Data: 2012-06-16 18:19:35
    Temat: Re: Żył ze stłuczek
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-16 10:53, to pisze:

    > Ale jakich statystyk, przecież są świadkowie.

    "
    Zebrane przez śledczych dowody dostał do oceny biegły. Na co zwrócił
    uwagę ekspert? Po pierwsze - na statystykę."

    Akurat w tym przypadku zeznania świadków którzy byli stroną przeciwną w
    zdarzeniu (mają w tym interes) mogą nie wystarczyć.
    Nie jestem prawnikiem ale "wspomnisz moje słowa" Nie posadzą go. A jak
    posadzą unia i jej wolnościowi aktywiści staną po jego stronie.