  • Data: 2012-06-16 17:59:10
    Temat: Re: Żył ze stłuczek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Jun 2012 15:53:14 +0200, Michoo napisał(a):

    > 5 razy w tym samym miejscu, i za każdym stawał a zaraz potem gwałtownie
    > przyspieszał? Jak ma takie tiki to nie powinien mieć prawka z przyczyn
    > medycznych.

    bo tam prosze sadu jest niebezpiecznie, wiec ja jade, ja widze ze oni
    zwalniaja to ja przyspieszam ... ale raz na pol roku jakis pacan tez
    przyspiesza, mimo ze ma ustapic. no i jest bum :-)

    A poza tym co on mial za auto ze mogl tak "gwaltownie przyspieszyc" ?

    > Ale rozumiesz, że statystyka jest tylko okolicznością obciążającą. Są
    > też zeznania jak rozumiem kilkudziesięciu osób.

    A kazdy z tych ludzi jednoczesnie zeznaje, ze owszem, jechal nieprawidlowo
    i poczuwa sie do winy :-)

    Z szacunkow wynika ze nie powinny :-)

    J.