  • Data: 2012-01-11 19:10:44
    Temat: Re: Zygmunt Szczepanowski zawodowy fotograf
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 11, 11:08 am, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "tonieja" <t...@c...zsrr> napisał w
    wiadomościnews:jej3a0$d89$1@news.task.gda.pl...> to ubeskie ?cierwo podpisuj?ce się
    ziggy

    > Te, miłośnik lustracji. Do kiedy? Dla wszystkich, czy tylko dla własnych
    > doraźnych potrzeb?

    Przeciez latwo jest zauwazyc z kim masz do czynienia.

    Scierwa ukrywaja sie tu pod nickami.
    Scierwo zrobilo wielkie odkrycie jak ja sie nazywam.
    Scierwo nie wie, ze wiele razy pisalem swoje pelne namiary na tej
    grupie.
    Scierwo, nie jest w stanie ani mnie obrazic, ani osmieszyc.
    Scierwo zazwyczaj samo sie osmiesza gdy chce to uczynic ze mna.

    Zauwaz, co scierwo pisze o Czarku Dybowskim.
    Czarek narazil sie grupie, bo w dziedzinie fotografii zrobil cos
    konkretnego i zaznaczyl sie juz z tym na rynku polskim.
    Na tej grupie nie ma nikogo innego, kto maiby w fotografii dluzsze i
    wieksze doswiadczenie niz Czarek i ja.
    Absolutnie nie ma tez tu nikogo, kto mialby wieksze doswiadczenie w
    dziedzinie fotografii na amerykanskiej ziemi.
    To bardzo boli takich skurwysynow, ze komus sie cos udalo.
    Moje zawodowe marzenia zwiazane z fotografia, spelnily sie - tak w
    polsce jak i w ameryce,

    ZD