  • Data: 2012-01-11 18:51:11
    Temat: Re: Zygmunt Szczepanowski zawodowy fotograf
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 11, 4:07 am, Dawid <x...@n...pl> wrote:
    > W dniu 2012-01-11 09:32, MW pisze:> Użytkownik "tonieja" <t...@c...zsrr> napisał
    w wiadomości

    > Jeżeli gość zechce, to obaj macie przesrane.

    Jestem ponad takimi tepymi przyglupkami jak on i jemu podobni.

    Zeby jakiekolwiek akta mnie dotyczyly, to musialyby dotyczyc:
    Szczepanowski Zygmunt Marian, ur 02 lipca 1953 roku w Radomiu.
    zamieszkaly i zameldowany w Radomiu od 1953 do 1990 roku, z 4 letnia
    przerwa na czas pracy i zamieszkania w niemczech po 1977 roku.

    Jesli nawet takie akta by znalezli, to by sie z nich dowiedzieli jak
    olewalem komunistow.
    Dowiedzieli by sie dlaczego nie dostawalem podwyzek w pracy i dlaczego
    omijaly mnie ngrody podczas pracy w panstwowych firmach.
    Jesli nie sa az takimi przyglupami jakich tu rzna, to moze dotarloby
    do nich dlaczego zdecydowalem sie na dzialalnosc rzemieslnicza jako
    fotograf i jak bylem przez owczesne panstwo scigany jako prywaciarz.

    W aktach powinno byc, jak pierwszemu sekretarzowi partii w Radomiu
    odmowilem wstapienia do partii po tym, gdy dostalem mieszkanie z
    przydzialu wojewody, gdy wygralem konkurs na fotoreportera w Tygodniku
    Radomskim, w ktorej to redakcji przepracowalem prawie 8 lat.

    W calym srodowisku dziennikarskim w Radomiu - na kilkadzeiesiat osob -
    chyba tylko ja i jeszcze jeden mlody chlopak nie nalezelismy do
    partii.

    Nie mam sie czego wstydzic w swoim zyciorysie.
    Nie musze sie ukrywac pod pseudonimami i nickami.
    Tylko im wiekszy skurwysyn, tym bardziej boi sie ujawnienia kim jest w
    rzeczywistosci.

    Jak widac, wlasnie przedewszystkim takie skurwysyny staraja sie mi
    dokuczac i osmieszac.
    Skurwysynstwo polskie ma mocne korzenie i wielka tradycje.
    Nie dziwi mnie zbyt bardzo, ze takich pomiotow postkomuszych, bedzie
    sie znajdowalo jeszcze dlugo i w roznych srodowiskach.

    Zygmunt Marian Szczepamowski
    Urodzony 2 lipca 1953 roku w Radomiu.